نکاتی باورنکردنی درباره محصولات باریج اسانس

از سرفه های شدید رنج می برم و با تمام شدن شهریور سرفه هایم شدت می یابد. خلط گلو آزارم می دهد. واریس های بدنم هر روز زشت تر می شود و نمی گذارد لباس مورد علاقه ام را بپوشم؟ برای پاسخ به این سوالات ما فقط یک جواب داریم اگر به داروخانه مراجعه کردید حتما محصولات باریج اسانس را با توجه به نوع مشکلات انتخاب کنید.

نبض ما– اگر هنوز متقاعد نشدید، می توانید با خواندن این مطلب اطلاعات تان را در مورد محصولات باریج اسانس بالا ببرید و مطمئنا با استفاده از این محصولات به دیگران هم مصرف آنها را  توصیه خواهید کرد.

ویژگیهای محصولات باریج اسانس

شرکت داروسازی باریج اسانس  در زمینه تولید داروهای گیاهی، طب سنتی و فراورده‌های آرایشی-بهداشتی فعالیت می کند و اولین شرکت دانش بنیان ثبت شده در ایران است که هدف آن تولید فراورده‌های آرایشی-بهداشتی باتوجه به به طب سنتی و گیاهان دارویی است. شرکت داروسازی باریج اسانس در سومین نمایشگاه ایران فارما از شش محصول جدید دارویی گیاهی خود رونمایی کرد.

آویشن

محصولات شرکت باریج اسانس

– اسپری تقویت مو و ابرو باریج

– کرم ضد آفتاب باریج

– شربت کاف استاپ باریج

– قرص گلوکوهرب باریج

– کپسول وینیسین باریج

– قرص های سنس باریج

شربت کاف استاپ باریج یک ضد سرفه گیاهی قوی

طی تحقیقات به عمل آمده کودکان مبتلا به اسم خفیف کنترل نشده علی رغم درمان منظم با داروهای استنشاقی از اضافه کردن عصاره عشقه به درمان های رایج سود زیادی می‌برند.

شربت کاف استاپ باریج یک اکسپکتورانت و ضد سرفه گیاهی برای کودکان تولید شده است.  اسانس آویشن نه تنها یک اکسپکتورانت و ضد سرفه گیاهی قوی است بلکه نقش آنتی بیوتیکی نیز دارد.

عصاره برگ عشقه هم در بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی توام با سرفه‌های خلط ‌دار دارای اثرات رقیق کننده خلط و گشاد کننده راه های هوایی است.

شربت کاف استاپ باریج با فرمولاسیون خاص و اتکا به روش‌های نوین داروسازی و نوآور در عصاره‌گیری و تهیه اسانس، طراحی و به بازار عرضه شده است. شربت کاف استاپ فاقد طعم دهنده مصنوعی است.

سرفه کردن

پیشگیری از بروز ورم اندام با محصولات باریج اسانس

ضمن انکه فرمولاسیون ویژه باریج در این محصول موجب استحکام وریدها و جلوگیری از نشت مایع به خارج از عروق خونی و در نتیجه پیشگیری از بروز ورم اندام  می گردد.

ورم دست

درمان اختلال نعوظ مردان با محصولات سنس باریج

مصرف فراورده طبیعی حاوی ال – آرژنین و خارخسک و جینسنگ در مردان دچار اختلال نعوظ ، نشان داده است محصول های سنس باریج با اتکا بر فرمولاسیون ویژه و روش فرآوری آن، درمان مناسبی بوده و می تواند به عنوان اولین انتخاب مکمل سلامتی با حداقل مصرف در یک دوره 3 ماهه بدون وجود هیچگونه عارضه جانبی به کار رود.

درمان واریس های سطحی و عمقی با کپسول وینیسین باریج

کپسول وینیسین باریج  موثر در درمان واریس های سطحی و عمقی و نیز نارسایی مزمن وریدی می باشد که از جمله مواد موثره کلیدی شاه بلوط هندی و دانه انگور در فرمولاسیون آن استفاده شده است.

واریس

در کارآزمایی های بالینی صورت گرفته به خوبی نشان داده شده است که عملکرد وریدها، مویرگ ها و سیستم گردش خون با کپسول وینیسین باریج، بهبود چشمگیری داشته است.

گلوکوهرب باریج درمان دیابت

از حدود 26 گونه گیاهی مورد استفاده در درمان دیابت، گردو، علف ‌شور، زیتون و گزنه قویاً توصیه شده‌اند لذا در فرمول گلوکوهرب باریج از عصاره این گیاهان استفاده شده است. ایمنی مصرف عصاره این گیاهان بواسطه استفاده طولانی مدت آنها در قرون متمادی مشهود است.

دیابت شیرین وابسته به انسولین

فرمولاسیون ویژه با 3 اثر درمانی از مزایای خاص این محصول است. گلوکوهرب باریج علاوه بر اثرات کاهش‌دهنده قند خون، هم زمان باعث کنترل  فشار خون و چربی خون نیز  می شود.

کرم‌های ضد آفتاب حاوی آرگان برای پوست‌های خشک تا نرمال

کرم‌های ضدآفتاب باریج اسانس اولین کرم ضدآفتاب گیاهی تولید شده در ایران است. این کرم‌ها در دو گروه خشک تا نرمال و نرمال تا چرب و در سه نوع کرم‌های پودری روشن، کرم‌های پودری تیره و بی رنگ تولید شده است.

کرم‌های ضد آفتاب مخصوص پوست‌های خشک تا نرمال حاوی روغن آرگان است.که در رفع رنگ دانه های ناشی از نور موثر است. آلوئه ورا به عنوان روشن کننده پوست و رطوبت رسان در این گروه از محصول استفاده شده است.

کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضد آفتاب نرمال تا چرب درمان کننده آکنه

کرم‌های ضد آفتاب نرمال تا چرب حاوی اسانس درخت چای است که ضدالتهاب، ضد میکروب و درمان کننده آکنه است و پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش حفظ می کند. ترکیبات معدنی و ویتامین E و B5 در کنار رطوبت رسان‌ها و ترکیبات نرم کننده و ضد التهاب های گیاهی از مزایای این محصول است.

تقویت مو و ابرو با اسپری تقویت مو و ابرو باریج اسانس

اسپری تقویت مو و ابرو باریج حاوی اسانس رزماری، روغن فندوق و همچنین گیاهانی است که در طب سنتی و طب گیاهی برای تقویت مو و ابرو مفید است.

ویتامین E استخراج شده از فندوق که در این فرآورده استفاده شده است، برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موهای زائد بسیار کاربرد دارد. از ویژگی های این محصول می توان به شکل دارویی آن که به صورت اسپری می باشد و استفاده از محصول را برای مصرف کننده راحت تر می کند اشاره کرد.

 

4.5/5 - (11 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید