ساکشن شکم با یک نوشیدنی ساده

به کمک این نوشیدنی به سرعت چربی‌های دور شکم را آب کنید و معجزه کاهش سایز دور کمر را با ساکشن شکم بدون ورزش کردن به چشم ببینید.

نبض ما – در این اینجا ما به شما یک دستورالعمل ارائه می‌دهیم که به کمک آن می توانید بدون ورزش و با استفاده از ساکشن شکم از شر چربی های دور شکمی خلاص شوید.

چاقی و کاهش وزن امروزه گریبانگیر بیشتر جوامع دنیا است، به خصوص برای کسانی که به حدی در گیر کار و زندگی شده اند که فرصتی برای تحرک و ورزش کردن ندارند یا به خاطر تبعات زندگی ماشینی، ورزش کردن، پیاده به خرید رفتن و برایشان به کاری سخت تبدیل شده و به اصطلاح تکنولوژی آن‌ها را تنبل کرده است.

چاقی شکمی یکی از بدترین نوع اضافه وزن‌ها بوده و خطرات زیادی برای سلامت قلب و عروق به همراه داشته و حتی سکته های مغزی و قلبی را در پی دارد.

برخی افراد با وجود چاقی شکمی فرصتی برای ورزش و تحرک ندارند به همین دلیل متخصصان تغذیه و طب سنتی موادغذایی را توصیه می کنند که چربی سوزی را افزایش و کاهش سایز دور شکم را سرعت می بخشد.

چاقی

در این دستور العمل شگفت انگیز شما باید شیوه زندگی سالم را مورد توجه قرار داده و غذای سالم مصرف کنید که این کار به شما کمک می‌کند چند سانتی متر سایز دور کمر خود را کاهش دهید.

مواد لازم برای دستورالعمل لاغری شکم:

  • ۲ عدد موز یخ زده
  • ۵۰۰ میلی لیتر شیر بادام
  • ۲ قاشق غذاخوری کره بادام یا روغن نارگیل
  • ۲ قاشق غذا خوری خامه ترش
  • ۲ قاشق غذاخوری عسل

روش آماده سازی: تمام مواد را در مخلوط کن ریخته و چند دقیقه مواد ترکیب را خوب مخلوط کنید تا یکدست شود، سپس آن را در یک لیوان ریخته و از نوشیدن آن لذت ببرید. باید توجه داشته باشید که این نوشیدنی را به عنوان صبحانه یا یک میان وعده کامل مصرف کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

3.7/5 - (12 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید