با این دختران ازدواج نکنید؟!

هر چند همه ی ما بر سر این موضوع توافق داریم که هیچکس کامل نیست، اما چند ویژگی وجود دارد که اگر در یک زن وجود داشته باشد می تواند روی روابط زناشویی او در زندگی مشترک و ازدواج موفق تاثیر معکوس بگذارد.

نبض ما– راه‌های شناخت طرف مقابل زیاد است شاید بتوان گفت به تعداد آدم‌ها راه وجود دارد اما نشانه‌هایی وجود دارد که می‌تواند مثل میانبر عمل کند و کمک کند طرفین در مدت کوتاه آشنایی قبل از ازدواج به شناخت قابل‌قبولی برسند.

با این دختران ازدواج نکنید

در مورد انتخاب همسر، به شما می گوییم که با کدام دختران ازدواج حتی از نوع ازدواج موقت هم نکنید.

زن تلخ و طعنه‌ زن

به نظر می رسد این جور زنان همیشه از دست همه ی مردها عصبانی هستند! احتمالا دل آنها یک یا چند بار توسط مردها شکسته شده و همیشه در حال سرکوفت زدن و حمله ور شدن به مردها هستند و اگر فرصتی برای شان پیش بیاید با کلام آزاردهنده و توهین و ناسزای ناشی از خشم بیرون حل نشده ی خود مرد مقابل را کاملا آزرده خواهند کرد. پس ازدواج با این زنان به صلاح نیست.

 

زن عصبانی

زن خودخواه

اگر دوست دارید بعد از ازدواج خانه ای شاد و همسری داشته باشید که شادی شما هم برای او مهم باشد پس باید دور ِ زن ِ خودخواه را خط بکشید! زنی که تعیین کرده همیشه خودش در الویت باشد نخواهد توانست یک خانه و زندگی گرم و شاد و عاشقانه برای تان فراهم کند.

زن پولدوست

زنی که نسبت به مسائل مادی، توجه و تمایل وسواس گونه دارد مطمئنا نمی تواند همسر خوبی بعد از ازدواج با شما باشد. اگر توجه او نسبت به پول و مادیات بیشتر از تامین عاطفی و روحی خانواده و همسر و فرزندانش باشد، نخواهد توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند.

زن پول پرست

زنی که برای هر کسی عشوه گری می کند

آیا جذب زنی شده اید که به نظر می رسد همیشه در حال عشوه گری و طنازی برای این و آن است؟ این زن مانند یک پروانه که از گلی به گل دیگر می رود، توجهش به تمام مردهای دور و اطرافش هست و به نظر می رسد تمام مردها جذب او می شوند.

خب، بهتر است چشمهای تان را خوب باز کنید! زیرا ترک چنین عادتی بعد از ازدواج بسیار دشوار است و شما مطمئنا تحمل دیدن و شنیدن این را ندارید که همسرتان بخواهد گفتگوهای پر از ناز و عشوه با تمام مردهای اهل محل داشته باشد!

زنی که اهل مهمانی های مداوم است

این زن به هر مهمانی دعوت می شود و حتما باید در همه ی آنها هم حضور داشته باشد، او بیشتر اوقات لباس هایی می پوشد که بیشتر از همه جلب توجه کند و به عبارتی نگین مجلس باشد! او مدام منتظر مهمانی بعدی است و به هیچ دعوتی نمی تواند «نه» بگوید.

چنین زنی بعد از ازدواج  نمی تواند اهل زندگی باشد و آرامش و عشق مورد نیازتان را به شما بدهد، چون اصلا وقتش را ندارد!

دوستی قبل از ازدواج

زنی که همیشه همه چیز برایش مهیا بوده

دختری که در محیطی بزرگ شده که همه چیز همیشه در دسترسش بوده و هرگز تجربه ی تلاش برای به دست آوردن چیزی را نداشته است، احتمال اینکه بتواند زن خوبی برای همسرش باشد بسیار ضعیف است.

فرقی نمی کند همسرش چقدر بتواند آن نوع زندگی و راحتی که این زن دوست دارد را برایش فراهم کند، چون نباید فراموش کنید که زندگی زناشویی و ازدواج گاهی واقعا نیاز به گذشت و صبر و فداکاری دارد و این چیزی است که چنین زنی برایش تمرین نکرده و آماده نشده و بعید به نظر می رسد که الان بتواند این تمرین ها را شروع کند.

زنی که بیش از حد دنبال جلب محبت است

هر چند زنان به طور طبیعی بیشتر از مردان محبت و توجه را دوست دارند اما اگر این تمایل تبدیل به وسواس شود، چیز خوبی نیست.

یک شوهر خوب حتما زمان کافی برای همسرش و رسیدگی به نیازهای او اختصاص می دهد اما این اتفاقی نیست که صد در صد مواقع روی بدهد، یعنی منطقی نیست که زن توقع داشته باشد همسرش تمام اوقات توجهش فقط و فقط به او باشد!

زن عاشق

زنی که مدام در حال کنکاش زندگی دیگران است

آیا دختری که با او ملاقات کرده اید انگار هیچ وقت یادش نمی ماند که خیلی از کارها به او مربوط نیست؟ آیا همیشه توجه و تمرکزش روی این است که فلانی چه کار کرده یا زندگی اش چطور است؟

پس مطمئن باشید که این دختر مناسب همسری شما نیست. یک مرد به زنی نیاز دارد که توجه و الویت هایش خانه و زندگی خودش باشد و انرژی اش را صرف برنامه ریزی و تصمیم گیری برای ازدواج و زندگی مشترک شان بکند نه جستجوی زندگی و حال و روز دیگران! اگر ذهن زن زندگی تان مدام درگیر چند و چون زندگی دیگران باشد، قطعا بازنده ی این نبرد، شما خواهید بود.

زنی که هراس از تعهد (نوعی فوبیا) دارد

زنی که به سختی می تواند زیر بار مسئولیت برود و برای پذیرش هر نوع تعهدی (دانشگاه، شغل، خانواده، دوستان و …) مشکل دارد نخواهد توانست تعهد ازدواج و همسر بودن را نیز بپذیرد.

اگر به نظر می رسد که علاقه‌ اش به هر چیزی موقتی است و خیلی زود نظرش تغییر می کند و همیشه دنبال سوژه ی بعدی است، مطمئن باشید که به سختی خواهید توانست توجه و تمایل او را به زندگی خودتان حفظ کنید.

زن گستاخ

زنی که معمولا بی‌ ادب و گستاخ به نظر می رسد و حتی در رفتار با آنهایی که مورد تائیدش هستند هم چنین ویژگی هایی را بروز می دهد، بدون تردید بعد از ازدواج این شدت این رفتارها دوبرابر خواهد شد. احترام قائل شدن برای انسان های دیگر، یک خصوصیت بسیار مهم و غیرقابل چشم پوشی است که باید حتما در مورد کسی که قرار است بقیه ی عمرتان را با او سپری کنید مدنظر داشته باشید.

زنی که مدام دلشوره دارد

اگر دختر یا زنی که با او آشنا شده اید مدام در حال نگرانی از همه چیز است و شما هم قهرمانانه دوست دارید دنبال برطرف کردن نگرانی هایش باشید و از این هم متعجبید که چرا معمولا اتفاق های ناخوشایند برای او می افتد، باید بدانید او کسی است که نمی تواند با تکیه بر تلاش های خودش موفق شود و اغلب با تکیه بر دیگران کارش را پیش می برد چون نگرانی های همیشگی او توان درست فکر کردن، درست تصمیم گرفتن و درست عمل کردن را از او سلب می کند و اگر شما نجات دهنده ی این خانم همیشه مضطرب باشید، بعد از ازدواج خودتان هم از پا خواهید افتاد.

زن پر استرس

از خودتان بپرسید اگر در ازدواج تان با این زن، نیاز به کمک او داشته باشید و لازم شود روی او حساب کنید چه اتفاقی خواهد افتاد. شما مجبور نیستید و برای این زندگی نمی کنید که مدام در حال نجات دادن و دلداری دادن به فرد دیگری باشید.

زن سایکوپت یا روان پلید

سایکوپت ها افرادی جامعه ستیز، حقه باز و جذابند و به نوعی اختلال شخصیت دچارند. زنان سایکوپت معمولا زیبا هستند و ممکن است این جذابیت آنها، چشمان مردان را کور کند و از دیدن حقیقت باز بمانند. به گزارش نبض ما، زن سایکوپت، نوسانات خلق و خو دارد؛ یک دقیقه مهربان است و دقیقه ای دیگر می خواهد سرتان را از بدن جدا کند! یک لحظه محبت و نوازش شما را می طلبد و لحظه ای دیگر حتی چشم دیدن شما را هم ندارد و می خواهد که هر چه سریعتر او را ترک کنید! احتمالا خود شیفته هم هست و بینشی نسبت به رفتارهایش ندارد. شاید بابت اخلاق بدش برای تان بهانه بیاورد اما شما باور نکنید!

زن کنترل گر

زنی که سلطه گر و برتری خواه است، تمایل زیادی به ریاست و کنترل شما دارد، تمام تصمیمات را خودش می گیرد و وقتی سعی دارید خودتان را ارزیابی کنید، سرکوب تان خواهد کرد. او می گوید که کجا بروید، با چه کسی ملاقات کنید و … ممکن است شما را از دوستان تان جدا کند و حتی شاید زمانی از این تعجب کنید که آیا اصلا شما در این رابطه و ازدواج وجود دارید و برایش مهم هستید یا نه، چون حق اظهار نظر و انتخاب ندارید! دوستان شما هم دیگر احترام گذشته را برای تان قائل نخواهند بود. پس بهتر است قبل از شروع زندگی با چنین زنی، جدا تجدید نظر کنید.

زن وابسته و غیرمستقل

این زن، منبع بی پایان نیازهاست! شدیدا وابسته است و با مدام اعلام نیاز کردنش دست و پای شما را خواهد بست. شما مجبورید پیوسته او را بابت عشق و علاقه تان مطمئن کنید و بگویید که همه چیز خوب است. اگر با شما تماس بگیرد و فورا جوابش را ندهید، آشفته و هراسان شده و در اولین فرصت به شما حمله خواهد کرد.

به گزارش نبض ما،اگر بخواهید چند ساعت را با دوستان تان بگذرانید، تلفن‌ تان مدام زنگ خواهد خورد چون وابسته به شماست، نیاز به ترحم و توجه شما دارد و نگرانی های مداومش را «شما» باید جوابگو باشید. مطمئن باشید هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید چنین زنی را کاملا مطمئن و خیالش را راحت کنید.

در ادامه برای مطالعه مطلبی در رابطه با پسرانی که نباید با آن ها ازدواج کرد با نبض ما همراه باشید.

نبض ما-مترجم: هدی بانکی

4.2/5 - (63 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 نظر
  1. محمد می‌نویسد

    بفرمایید تا آخر عمر اجدادمان خودمان و احفادمان و باید مجرد میموندنو بمانیم و بمونند!!!!!!!!!!!!

    1. mahdi می‌نویسد

      جدی بگیر برادر من امتحان کردم

      1. ناشناس می‌نویسد

        گل بی عیب خداست

  2. ناشناس می‌نویسد

    من که زنم بهتون میگم حداقل۷۰درصد زنای این دوره زمونه چندتا ازین خصوصیات رو دارن و چند تا خصوصیات بد دیگه که اینجا ذکر نشده مثل تنفر و فوبیا از خونواده شوهر(حتی در دوران عقد یا نامزدی که زیاد برخوردی نداشتن با اونا)،وابستگی شدید به خونواده خود مخصوصا مادر و خواهران و خاله ها(تو هر فرصتی خونه و زندگیشونو ول میکنن به خونه پدر سرمیزنن) خبرچینی و اخبار خونواده شوهر رو واسه مادر خواهرای خودشون میبرن و….۹۰درصد زنایی که دورو برم میبینم این چند موردو که گفتم دارن. مثل مادرم خاله هام خواهرام،دختر خاله، دخترعمو… از بینشون فقط خودموسراغ دارم که ایینجوری نیستم.نمی خوام بدبینتون کنم ولی درسته که دختر زیاده ولی خیلی باید تو انتخاب زن دقت کنید.

    1. احمد می‌نویسد

      دقیقا همینطوره/از من میشنوید هر کی خواست زن بگیره سعی کنه از خانواده زن دور باشه/مثلا خانواده طرف شهرستان باشه و الا اگر نزدیک هم باشن دختر و مادر، کلا زن یکسره پیشه مادرجونشه و حواسش به زندگی خودش نخواهد بود پس خیلی مواظب باشید.

    2. ناشناس می‌نویسد

      نظرتون وتازه خوندم دقیقا باحرفاتون موافقم آفرین

  3. ناشناس می‌نویسد

    هیچ زنی نیست که یکی از این خصپصیات حتی چندتاشون رو نداشته باشه

از پزشکان نبض‌ما بپرسید