اهدای اعضای بدن فوتبالیست مشهور

اعضای بدن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بعد از مرگ مغزی اهدا خواهد شد.

نبض ما – مجید نائینی که به خاطر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد در نهایت دوام نیاورد و دچار مرگ مغزی شد. با توجه به اینکه اعضای بدن وی سالم هستند خانواده نائینی رضایت دادند تا اعضای بدن او اهدا شود. بهروز رهبری‌فرد که در حال حاضر در بیمارستان بسر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پیکر مجید نائینی فردا صبح به بیمارستان دیگری انتقال داده می‌شود تا اعضای بدن او اهدا شود.

نائینی که بود؟

مجید نائینی از سال ۱۳۷۱ به تناوب مربیگری تیم های نوجوانان،جوانان و امید پرسپولیس را بر عهده داشت. از جمله بازیکن هایی که نائینی به فوتبال ایران معرفی کرده است می توان به مهرداد بایرامی،امیرحسین فشنگچی،علی لطیفی،خسرو حیدری،میلاد نوری،هادی عقیلی،محسن بیاتی نیا،علیرضا حقیقی،مجید هوتن،مهرداد کفشگری،احمد مهدی زاده،احمد آهی،سامان آقازمانی،حمید رضا علی عسگری،مهرداد اولادی،محمد پروین و شهاب زاهدی اشاره کرد.

نائینی از حامیان سرسخت حبیب کاشانی بود و بار ها او را بهترین مدیرعامل پرسپولیس در رسیدگی به امور تیم های پایه می دانست.نائینی به سلطان مربیان تیم های پایه در کشور معروف و در اکثر زمان مدیرعامل های ادوار مختلف پرسپولیس، سرمربی تیم امید پرسپولیس بود.همچنین وی در سال ۸۹ به عنوان مدیر فنی تیم های پایه پرسپولیس منصوب شد.

مرحوم نائینی در سال ۹۰ به دلایلی کاملا نامشخص از سمت خویش برکنار شد ولی بعد از اینکه تیم امید پرسپولیس در آن فصل نتایج بسیار بدی کسب کرد نائینی توسط حمید استیلی که آن موقع رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس بود در سال ۹۱ دوباره سرمربی تیم امید پرسپولیس شد.در زمان مدیرعاملی رویانیان یکی از افرادی که به شدت آماج تهمت ها قرار گرفت مجید نائینی بود به طوری که بهروز رهبری فرد که یکی از مخالفین سرسخت رویانیان به شمار میرفت طی مصاحبه ای علنا نائینی را دلال و کارچاق کن نامید و گفت وی کجای تاریخ پرسپولیس بوده در حالی که مرحوم نائینی در آن زمان سابقه ۱۷ سال کار در تیم های پایه پرسپولیس را داشت.

واکنش نائینی به آن تهمت ها چیزی جز سکوت نبود.از جمله آخرین بازیکنانی که مرحوم نائینی به پرسپولیس و ایران معرفی کرده امیر عابدزاده،روزبه چشمی،محمدحسین کنعانی زادگان،سعید قدمی،نادر صفرزایی،امیرمحمد مدنی،محمد رحمتی،فرشاد قاسمی و مبین میردورقی هستند.نائینی وقتی در تابستان سال ۹۲ در اردوی عباس آباد با تیم امید پرسپولیس در مقابل تیم بزرگسالان شهرداری تنکابن قرار گرفت بهروز رهبری فرد را به طور افتخاری در ترکیب پرسپولیس بازی داد.طرح افزایش تعداد بازیکنان زیر ۲۳ سال اجباری در لیست تیم های لیگ برتر را مجید نائینی به علی کفاشیان داد که مورد موافقت قرار گرفت (تا قبل از آن هر تیم باید ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب خود می داشت).

وقتی امیر عابدزاده با کارت قرمز در بازی با استیل آذین دربی امید ها را از دست داد مجید نائینی فیلم بازی را شخصا به هیئت فوتبال استان تهران برد و خواستار لحاظ نشدن کارت قرمز وی شد.وی پس از مدتی با پایان رأفت دستیار خویش مشکل پیدا کرد و او را از تیم کنار گذاشت ولی این کنار گذاشتن در نهایت به ضرر نائینی تمام شد چرا که با نظر حمید استیلی و تایید محمد رویانیان مرحوم نائینی از سمت خویش کنار گذاشته شد.زمانی که نائینی از سرمربیگری امید پرسپولیس کنار گذاشته شد این تیم بیش از ۷۰ مدرسه فوتبال با بیش از ۱۳۰۰۰ فوتبال آموز در کشور داشت.

مرحوم نائینی در سال ۱۳۹۴ دوباره سرمربی تیم امید پرسپولیس شد ولی این بار هم سرمربیگری اش بیش از ۱ سال طول نکشید.وی بعد از پیوستن محمد حسین کنعانی زادگان به استقلال مصاحبه تندی علیه علی اکبر طاهری و محمد علی ترکاشوند انجام داد و آنان را در حال نسل کشی در پرسپولیس نامید.

نبض ما این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزشی کشور تسلیت می گوید.

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید