مردم مسیر امید را انتخاب کردند

قدردانی وزیر بهداشت از حضور پرشور ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری

وزیر بهداشت با پایان انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی دوباره دکتر روحانی، در کانال تلگرامی‌اش یادداشتی با عنوان«اردیبهشت ماندگار» منتشر و در آن از حضور چشمگیر مردم قدردانی کرده است.

 به گزارش نبض ما، متن یادداشت دکتر سید حسن هاشمی بدین شرح است:

درود بر ملت شریف ایران که با صبر و نجابت و پیروی از شهیدان گران‌قدرشان، بار دیگر بر آرمان‌های بلند انقلاب پای فشردند؛ برگ زرین دیگری بر تاریخ این دیار کهن افزودند و اردی‌بهشت سال ۱۳۹۶ را در خاطره‌ها ماندگار کردند.

ملتی بزرگ که پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و روزهای پر تنش و اضطراب چشم بستن بر موفقیت‌های ارزشمند دولت در مناظره‌ها، طی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خواست خود را با بلندترین و رساترین صدا فریاد زدند و در روزی سراسر شور و شعور، برای آینده خود، مسیر آرامش، تدبیر، امید، عقلانیت، پیشرفت و تعامل با جهان را برگزیدند.

خدای بزرگ را سپاسگزارم که مردم ایران زمین، پیروزمندان واقعی انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه، به ادامه راهی که آغاز کرده بودند، رأی دادند. اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و افتخارآفرین به رهبری انقلاب و هموطنان عزیز، دست همه آنها را که طی یک روز، ده‌ها میلیون ساعت پای نظام و کشورشان ایستادند، می‌بوسم و امیدوارم مسئولان، قدردان این عشق عمیق و اعتماد ارزشمند باشند و جناب آقای دکتر روحانی در این تولد دوباره با قاطعیت و صلابت، برای اجرای کامل قانون اساسی، رعایت دقیق حقوق شهروندی، سامان معیشت هموطنان و همچنین دستیابی به اهداف توسعه پایدار و اجرای برنامه‌های ملی و تعهدات بین‌المللی، گام‌هایی بلند بردارد تا در سال ۱۴۰۰، دنیا چهره‌ای متفاوت از جمهوری اسلامی ایران را به نظاره بنشیند.

چنین باد.

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید