فیروز زنوزی جلالی درگذشت

فیروز زنوزی جلالی -نویسنده- ظهر امروز از دنیا رفت.

نبض ما– فیروز زنوزی جلالی نویسنده و مدرس داستانویسی ظهر امروز ۵ اردیبهشت‌ماه در بیمارستان بر اثر سرطان ریه درگذشت.

فیروز زنوزی جلالی متولد ۱۳۲۹ خرم‌آباد است که آثار متعددی در حوزه ادبیات داستانی در کارنامه خود دارد. او همچنین داوری جوایزی چون جلال آل‌احمد و پروین اعتصامی را بر عهده داشته است.

نویسنده رمان «مخلوق» از زمستان سال ۹۴ با سرطان ریه دست به گریبان است و بارها دوره شیمی‌درمانی و رادیوتراپی را پشت سر گذاشته است. او سال گذشته و در خلال بیماری، رمان «برج ۱۱۰» خود را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی کرد.

پیکر زنوزی‌جلالی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده می‌شود

یکر فیروز زنوزی جلالی، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی، ساعت ۱۰ صبح فردا پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه از جوار مزار شهدای غواص در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تشییع می‌شود و در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده می‌شود.

فیروز زنوزی‌جلالی، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی، پس از مدت‌ها بیماری سرطان  دیروز (سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه) در بیمارستان درگذشت. شیمی درمانی وی در ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ به خاطر وخامت حال متوقف شده بود.

مثنوی کوچه»(۶۹)،«درختی در برزخ» (۷۰) ، «غریبه»(۷۱)، «فاجعه ی نوزدهمین»(۷۲)، «تیغ برپشت»(۷۳)، «سلطان و کاتب»(۷۴)،«نماز»(۷۵)، «جُنگ های هنری دریا»(۷۶) و… بخشی از آثار او هستند. زنوزی جایزه جلال را نیز در کارنامه دارد.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید