معرفی کاربردی ترین روبات های مفید تلگرامی_۱

باتوجه به افزایش نفوذ تلگرام در ایران طی سال های اخیر ، در این مقاله قصد داریم چند روبات کاربردی تلگرام را معرفی نماییم.

نبض ما– با ما همراه باشید…

۱- wiki@ :

روبات تلگرام

به کمک این روبات کاربردی تلگرام ، شما می توانید عبارات مورد نظر را در ویکی پدیا جستجو کرده و نتیجه ی آن را در همان صفحه در تلگرام مشاهده نمایید.

لینک استفاده از روبات

۲- vid@ :

این روبات کاربردی تلگرام از طریق جستجوی کلمه کلیدی موردنظر شما در YouTube ، بزرگترین وبسایت اشتراک ویدئو ، به شما کمک می کند تا ویدئوی مدنظرتان را در تلگرام مشاهده و پیدا کنید.

لینک استفاده از روبات

۳- imdb@ :

به طور حتم با imdb ، بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم ها ، آشنا هستید. با استفاده از این روبات کاربردی تلگرام می توانید در همان محیط تلگرام اطلاعات مفیدی درباره فیلم های مختلف بدست آورید.

لینک استفاده از روبات

۴- gif@ :

ربات تلگرام

تصاویر متحرک یا همان gif به دلیل حجم کم و کاربردهای فراوان ، در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل با استفاده از این روبات دوست داشتنی می توانید با جستجوی کلمه دلخواه ، gif های مرتبط را مشاهده و استفاده کنید.

لینک استفاده از روبات

۵- bold@ :

ربات مفید تلگرام

از این روبات برای خاص کردن (Bold ، Italic) برخی کلمات در نوشته ها استفاده می شود که به مدیران کانال های تلگرامی توصیه می کنیم از این روبات استفاده نمایند.

۵- Gamee@ و Gamebot@ :

توسعه دهندگان اپلیکیشن محبوب تلگرام ، در یک بروزرسانی خلاقانه امکان بازی کردن در این نرم افزار را فراهم کردند. نکته ی هیجان انگیز ماجرا اینجاست که شما میتوانید با افزودن بازی های مختلف در گروه هایی که در آن ها حضور دارید به رقابت با دیگران بپردازید.

لینک استفاده از روبات

۶- Prismabot@ :

ربات پاریسما

یکی از نرم افزارهای محبوب دنیای عکاسی ، Prisma است. جالب است بدانید برای این نرم افزار دوست داشتنی روباتی هم در تلگرام تعبیه شده است که شما می توانید فیلترهای دلخواهتان را روی تصاویر خود اعمال کنید.

لینک استفاده از روبات

نبض ما– نویسنده: امیرمهدی برنجیان

 

5/5 - (5 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید