بهترین گجت های سال ۲۰۱۷

همیشه انتخاب بهترین device و گجت های سال برای ما سخت و دشوار بوده است اما بهترین انتخاب کدام است؟

بهترین اسمارت فون ها:

۱- Samsung Galaxy S8:

Galaxy S8

انتظارها به پایان رسید و یکی از بهترین گجت های سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. سامسونگ جدیدترین و بهترین پرچمدار خود را عرضه کرد. اینک شاهد حذف دکمه فیزیکی Home به عنوان ساختارشکنی بزرگ سامسونگ هستیم که جای خود را به دکمه های نرم افزاری داده است.

برخی از ویژگی های جدید Galaxy S8 :

  • سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت دستگاه
  • دستیار صوتی بیکسبی با بهره گیری از هوش مصنوعی با دکمه اختصاصی
  • صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن QHD بسیار با کیفیت
  • سنسور تشخیص عنبیه چشم
  • بهبود رابط کاربری
  • سخت افزار بسیار قدرتمند

قیمت: ۷۲۴$

۲- Google Pixel:

Google Pixel

یکی از گجت های محبوب سال ۲۰۱۷ در دنیای اسمارت فون ها ، گوگل پیکسل است. غالبا موبایل هایی که گوگل تولید می کند سروصدای زیادی به پا می کند. نسل جدید گوشی های گوگل که با نام Pixel به بازار عرضه می شوند ، حس بی نظیری از تجربه اندروید خالص را در اختیار کاربر می گذارند. شما هم اگر از طرفداران پر و پا قرص اندروید هستید حتما به مشخصات این گوشی نگاهی بیاندازید. یکی از ویژگی های بسیار مهم گوشی های تولید شده توسط گوگل ، بازه طولانی مدت پشتیبانی و خدمات نرم افزاری آن توسط این غول دنیای تکنولوژی است.

قیمت: ۷۶۰$

۳- Apple iPhone 7 Plus:

آیفون 7 پلاس

یکی دیگر از گجت های سال ۲۰۱۷ آیفون ۷ پلاس، حالا در برابر آب هم مقاوم است، اسپیکر‌های استریو دارد و نمایشگرش محدوده‌ی بیشتری از رنگ‌هایی که چشم انسان می‌بیند را به نمایش می‌گذارد. این‌ها همان مواردی هستند که اپل چند سال پیش از آن‌ها به‌عنوان موارد غیر‌ضروری در ساخت گوشی یاد می‌کرد. اما نکته‌ای که همه را متحیر کرد، حذف ساده‌ی جک ۳٫۵ میلی‌متر صدا است. اپل اعتقاد دارد، نباید برای داشتن یک خروجی آنالوگ مقدار زیادی از فضای یک دستگاه دیجیتال اشغال شود. به نظر می‌رسد این روزها، چیزی که سازندگان بیشتر از ماهیت گوشی به آن اهمیت می‌دهند، دوربین باشد. مفهوم “پلاس” در آیفون ۷ مثل سری ۶، فقط به معنی باتری و نمایشگر بزرگ‌تر نیست؛ بلکه آیفون ۷پلاس، دو دوربین روی قاب پشتی دارد که به کمک آن‌ها می‌تواند برای شما شیرین‌کاری کند. این شیرین‌کاری‌ها از زوم اپتیکال شروع و به حالت مخصوص عکاسی از چهره منتهی می‌شود. همچنین رنگ قرمز این گوشی که اخیرا توسط اپل معرفی شد ، بسیار چشم نواز است.

قیمت: ۷۳۰$

بهترین تبلت ها:

۱- Apple iPad Pro 9.7-inch – بهترین iPad تاکنون:

آیپد پرو

یکی دیگر از گجت های سال ۲۰۱۷ آخرین نسخه iPad Pro است که همه ی خصوصیات برادر بزرگترش یعنی نسخه ۱۲٫۹ اینچی را داراست با این تفاوت که دارای کارایی و دوربین بهتری است.در مجموع باید بگوییم که خرید آیپد پرو ۹٫۷ اینچی برای افرادی که آیپد ایر نسل اول یا مدل‌های قدیمی‌تر آن را دارند، شدیدا توصیه می‌شود. چراکه خرید این محصول، یک آپگرید بزرگ برای این افراد به‌حساب می‌آید و با انجام این آپگرید امکانات زیادی نصیب‌شان می‌شود. اما هرگز نمی‌توان با چنین صراحتی، این پیشنهاد را به کاربران آیپد ایر ۲ داد. باوجود آن‌که از معرفی ایر ۲ تا آیپد پرو ۹٫۷ اینچی حدود یک سال و نیم می‌گذرد، اما همچنان نمی‌توان نقص و کمبود خاصی در محصول قدیمی اپل مشاهده کرد. اما اگر امکان اتصال کیبورد یا کار با قلم و کیفیت صدای مثال‌زدنی، از اهمیت ویژه‌ای برایتان برخوردار است، در این صورت خرید آیپد پرو ۹٫۷ اینچی به شما هم توصیه می‌شود.

قیمت: ۵۰۵$

۲- Google Pixel C – جایگزین اندرویدی iPad:

گوگل پیکسل c

به جرأت می توان گفت که Google Pixel C از بهترین تبلت های اندرویدی و گجت های سال ۲۰۱۷ است. سخت افزار قدرتمند و ادغام آن با اندروید خام (Pure Android) از دلایل این ادعاست. از جمله ویژگی های خاص این تبلت داک کیبورد مغناطیسی آن است که حتی با وارونه گرفتن آن ، جدا نخواهد شد.درمجموع می‌توان تبلت پیکسل C را یکی از بهترین انتخاب افرادی دانست که به دنبال تبلت هیبریدی اندرویدی هستند. این تبلت با داشتن قیمتی پایین‌تر نسبت به تبلت‌های هیبریدی مایکروسافت و اپل و قدرت سخت‌افزاری بی‌نظیر، می‌تواند انتخاب اول بسیاری از کاربران باشد.

قیمت: ۶۹۰$

۲- Samsung Galaxy Tab S3:

گلکسی تب s3

اگر در میان گجت های سال به دنبال تبلتی اندرویدی می گردید که دارای قلم هوشمند و داک کیبورد بوده و از سخت افزار قدرتمند و قیمت قابل قبول بهره مند باشد ، Samsung Galaxy Tab S3 گزینه مناسبی است. از مشخصات مهم دیگر‌ Tab S3‌ می‌توان به دوربین اصلی سیزده مگاپیکسلی همراه دوربین دوم پنج مگاپیکسلی، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی‌ microSD‌ اشاره کرد؛ همچنین حسگر اثرانگشت این محصول با کلید هوم (خانه) ادغام شده که عملکرد قابل‌قبولی دارد.

قیمت: ۵۹۸$

بهترین ابزارهای پوشیدنی:

۱- Fitbit Alta HR:

Fitbit Alta HR

به اتفاق خصوصیتی که در اکثر گجت های پوشیدنی مشاهده می شود ، محاسبه ی تعداد قدم ها و مسافت طی شده است. اما چیزی که Alta HR را متمایز می کند ، طراحی مدرن ، عمر طولانی باتری آن (۷ روز) و سنسورهای بسیار دقیق آن از جمله سنسور ضربان قلب است.

قیمت: ۱۵۰$

۲- Apple Watch Series 2:

اپل واچ سری 2

برتری Apple Watch 2 نسبت به نسخه قبل ، ضد آب بودن ، افزوده شدن GPS و همچنین کارایی بهتر و سریعتر آن بوده و طبعیتا از لحاظ سیستم عامل نیز به روزتر از نسخه قبل است.

نقاط قوت

  • GPS
  • مقاومت در مقابل آب تا عمق ۵۰ متر
  • عملکرد سریع‌تر
  • باتری بزرگ‌تر

نقاط ضعف:

  • محدود به کاربران آیفون
  • عدم رویت نمایشگر در نور مستقیم خورشید

قیمت: ۳۷۰$

بهترین هدفون ها:

۱- هدفون Bose QuietComfort 35:

Bose QuietComfort 35 هدفون بی سیم ایده آل با سیستم کاهش نویز بسیار کارآمد که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و NFC را داراست. همچنین باطری لیتیومی تعبیه شده قابلیت پخش موسیقی به مدت ۲۰ ساعت را دارد و متریال های استفاده شده نیز به نحوی است که حس راحتی بیشتری را به کاربر القا می کند.

قیمت: ۳۴۹$

۲- هدفون Sony MDR-1A:

هدفون Sony MDR-1A

در این هدفون که از جک ۳٫۵ میلی متری برای انتقال اصوات استفاده شده است ، به دلیل شیوه ساخت و نحوه قرارگیری آن بر روی گوش ها تجربه بی نظیری از موسیقی را در اختیار کاربر می گذارد.

قیمت: ۲۹۸$

۳- هدفون Sennheiser Momentum 2.0:

هدفون Sennheiser Momentum 2.0

این هدفون با استفاده از سیستم پالایش صدا امکان پخش مناسب انواع اصوات را فراهم کرده است. Sennheiser یکی از برترین برند ها در حوزه صوت و موسیقی به شمار می رود.

قیمت: ۲۲۹$

نویسنده: امیرمهدی برنجیان

منبع: CNET 

4.2/5 - (9 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. کتایون میرباقری می‌نویسد

    مطلب جالب خواندنی و قابل تاملی است .از نویسنده محترم و سایت نبض ما متشکرم –

    1. امیرمهدی برنجیان می‌نویسد

      سلام
      سپاسگزارم …

از پزشکان نبض‌ما بپرسید