کاشت ۲۳۰ نهال در غرب پایتخت به یاد شهدای خلبان

به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و در ادامه برگزاری ویژه برنامه ” هم عهدی با شهدا “، مراسم کاشت ۲۳۰ نهال به یاد شهدای خلبان نیروی هوایی از سوی فرهنگسرای تهران برگزار می شود.

به گزارش نبض ما به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲، طرح «نهال هم عهدی با یاد و نام شهدای خلبان  نیروی هوایی » در بوستان ابشار تهران  منطقه برگزار و شهروندان و مسوولان حاضر در این مراسم ، با شهداء هم عهد می شوند.

این برنامه که با همکاری ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی کل کشور،معاونتنشر ارزش ارزش های دفاع مقدس اجرا می شود، به هر یک از هم عهدان با شهدا یک نهال درخت به یاد یک شهید نیروی هوایی اهدا می شود تا با هدف تکریم و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، ارتقای اخلاق زیست محیطی و زمینه سازی برای همراهی و همدلی بیشتر و هم عهدی مردم به ویژه نسل جوان با شهدا ، در بوستان جنگلی آبشار تهران کاشته شود.

اجرای روایت عشق ، خاطره گویی از شهدا ،  اجرای سرودهای حماسی توسط گروه رزم نوازان از دیگر آیتم های این برنامه می باشد.

این برنامه  یک شنبه ۱۵ اسفند  ساعت ۱۰ صبح با حضور مدیران سازمان فرهنگی هنری، معاونین و فرماندهان نیروی هوایی ، چهره  های لشگری و نظامی، شهردار منطقه ، معاونین ، ، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران ، چهره‌های فرهنگی و هنری پایتخت، خانواده‌های شهدا و مدیران و مسوولان ادارات و نهادهای منطقه ای در مسجد امام موسی کاظم(ع)  اجرا خواهد شد.

کاشت ۲۳۰ نهال هم عهدی با شهدای خلبان نیروی هوایی در بوستان آبشار تهران  به نشانی : اتوبان شهید خرازی غرب ، ورودی کاشان ، ۳۵ متری شهید جدی اردبیلی ، ابشار تهران ، پارکینگ ۳ ، مسجد امام موسی کاظم (ع) اجرا می شود . علاقمندان برای کسب اطلاعت بیشتر می توانند با شماره ۴۴۱۴۳۷۷۸تماس بگیرند. تهران کاشته شوند.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید