درمان اسپاسم عضلانی به کمک اوزون تراپی

یکی از مزایای جالب گاز اوزون استفاده از آن برای رفع اسپاسم عضلانی است که تاثیر فوق العاده ای در کاهش درد خواهد داشت. در این ویدیوی آموزشی پزشکی از نبض ما دکتر مجید نجفی متخصص درد، روش انجام اوزون تراپی را به صورت عملی به شما نشان خواهد داد.

گرفتگی یا اسپاسم عضله که گاهی به آن کرمپ Muscle cramp هم میگویند در واقع انقباض شدید و غیر ارادی یک عضله است. این گرفتگی همراه با درد شدیدی است که در محل عضله احساس میشود.

انقباض دردناک عضله ممکن است چند ثانیه طول کشیده و مرتفع شود و یا ممکن است حتی ۱۵ دقیقه هم طول بکشد. انقباض و حرکات غیر ارادی عضله در بسیاری اوقات در زیر پوست قابل مشاهده هستند. گرفتگی در هر عضله ای بخصوص عضلاتی که در طول مسیرشان از روی دو مفصل عبور میکنند میتواند اتفاق بیفتد. میتواند در قسمتی از یک عضله، در همه عضله یا در دسته ای از عضلات ایجاد شود. بیشترین محل های گرفتگی یا اسپاسم عضله در عضلات پشت ساق، عضلات پشت ران و عضلات جلوی ران است. اسپاسم عضله در کف پا، کف دست، بازو، شکم و حتی جدار قفسه سینه هم دیده میشود.

اوزون تراپی چگونه عمل می کند؟

روش درمانی اوزون تراپی یا ازن درماتی روشی نسبتا جدید در درمان است. در حقیقت اوزون تراپی پاسخی است به تلاشهای علم پزشکی به یافتن جایگزینی مناسب برای کورتون درمانی. سال هاست که ما در بسیاری از بیماران مجبوریم از کورتن جهت کاهش التهاب استقادا کنیم و خصوصا در بیماران دیابتی و بیماران مسن به دنبال جایگزینی برای آن می باشیم . ازن با گاز O3 این رویا را محقق کرده که ما بدون ضرر و با روشی بسیار سالم بتوانیم از ننافع بک ماده ضد التهاب بهزهمند شویم.

استفاده از گاز اوزون یا اوزون تراپی روشی سالم در درمان عضلانی و مفصلی می باشد. در این روش درمانی  از گاز ازن که غلظت آن توسط پزشک معالج تعیین می شود،  به صورت کاملا تخصصی در بافت تزریق می شود و بر اساس تبدیل گاز ازن به اکسیژن در بافت رادیکال ها و انرژی آزاد می شود که  درمان دیسک کمر ، درمان سیاتیک و زانو درد استفاده می شود.

از تزریق گاز ازن در کنار و یا داخل دیسک به عتوان جراحی بسته دیسک کمر و یا جراحی بسته دیسک گردن  کمک ازن درمانی  هم نام برده می شود.

انرژی آزاد شده از گاز ازن در بافت موجب تبدیل و آزادسازی انرژی بسیار فوق العاده ای می شود که ماده تغذیه ای سلول با ATP سلول را بالا می برد و موجب ترمیم بدون عارضه و طبیعی سلول صدمه دیده از جمله سلول های دیسک کمر می شود . در واقع این انرژی ،ازن درمانی را به  عنوان یک پیشرفت جدید و نوین در درمان درد و دیسک و آرتروز در پزشکی روز دنیا مطرح کرد است.

هزینه اوزون تراپی

با توجه به تحقیقاتی که از کلینیک های مختلف به دست آمده است هزینه ازن درمانی یا تزریق گاز ازن در سال ۹۶ در هر مفصل ۱۶۰ هزار تومان  تا ۲۵۰ هزار تومان می باشد. البته هزینه و قیمت اوزون تراپی به تعداد جلسات درمانی مورد نیاز بیمار بستگی دارد. هزینه ازن درمانی نسبت به بسیاری از درمان های دیگر مشابه بسیار پایین تر می باشد. البته هزینه ازون درمانی در اطاق عمل به دلیل شرایط اطاق عمل  و اینکه مکانیسم اصلی تزریق ازون  در اطاق عمل نوکلئوتومی می باشد ، بین ۱ تا ۴ میلیون متغیر می باشد.

برای درمان اسپاسم و گرفتگی عضله و اوزون تراپی

با دکتر عباس زارعی تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید

شماره تماس : 22859099 – 09301855054

4.9/5 - (19 امتیاز)

دکتر عباس زارعی

متخصص درد و بیهوشی

درمانگر درد زانو و درد کمر و درد شانه واوزون تراپی - تزریق داخل ستون مهره ها- رفع تنگی کانال نخاع و درمان دیسک…
مشاهده اطلاعات تماس با دکتر عباس زارعی
اطلاعات تماس با دکتر عباس زارعی
تلفن تماس:
22859099
وب‌سایت: کلیک کنید
آدرس: تهران - خیابان شریعتی - روبرو مترو شریعتی - خ شواری - ساختمان پزشکان ابن سینا

متخصص درد

  • متخصص درد و بیهوشی

    دکتر عباس زارعی

    متخصص درد و بیهوشی
    تلفن تماس:
    22859099
    وب‌سایت: کلیک کنید
    تهران - خیابان شریعتی - روبرو مترو شریعتی - خ شواری - ساختمان پزشکان ابن سینا
منبع www.clinicdard.co

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید