درست کردن سبزه هفت سین برای کودک

بهار نزدیک است و بساط هفت سین پهن می شود اما بدون سبزه هفت سین صفایی ندارد. شاید بگویید زود است اما از اوایل اسفند به بعد خانم های خوش سلیقه ایرانی به فکر تدارک دیدن تزیینات سفره هفت سین هستند تا در لحظه تحویل سال نو به همراه عزیانشان در کنار یک سفره ی هفت سین زیبا و هنرمندانه بنشینند.

به گزارش نبض ما، سبزه عید یکی از سین های این سفره است که رنگ سبزش روح را تازگی می بخشد. شما چه سبک و طرحی برای تزیین سبزه هفت سین تان در نظر گرفته اید؟ در آستانه عید نوروز ۱۳۹۶ برای شما خانم های باسلیقه که علاقمند به درست کردن سبزه در خانه هستید تزئینات زیبا و جذابی از سبزه هفت سین با وسایل ساده در خانه دارید گردآوری کرده ایم که مناسب حال کودکان شما است و می توانید از آنها در این امر کمک بگیرید.

درست کردن سبزه هفت سین بسیار سرگرم کننده و جالب است. اگر هنوز برای سبزه امسال دست بکار نشده اید؛ ما چندین ایده برایتان داریم. کودکان عاشق درست کردن سفره هفت سین هستند، این طرح سبزه ای که می خواهیم به شما یاد دهیم تا با کودک تان آن را پیاده سازی کنید، برای کودکان بسیار جالب است و آنها  یاد می گیرند چگونه در بازیافت مواد هم مشارکت کنند. می توانید از ظروف پلاستیکی غیر قابل استفاده و ظروف شوینده هایی که این روزها برای خانه تکانی استفاده می کنید، شخصیتهای مورد علاقه کودکان را درست کنید. در این تصاویر علاوه بر سبزه از گیاهان دیگر هم استفاده شده است.

سبزه

گیاه

مینیون

سبزه کودک

گیاه
سبزه برای کودک

سبزه عید

سبزه نوروز

سبزه مینیون

درست کردن سبزه هفت سین به شکل های مختلف و با کم ترین هزینه، کار مشکلی نیست تنها باید کمی حوصله به خرج دهید و کمی ذوق داشته باشید تا کودک تان سبزه ی عید زیبایی را که حاصل دست خودش است و با تمام خلاقیت آنرا ساخته است، در هفت سین داشته باشد.

 

4.8/5 - (9 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید