تناسب اندام خود را به اپلیکیشن Google Fit بسپارید

در واقع اپلیکیشن Google Fit ، پاسخ گوگل برای مقابله با اپلیکیشن Health اپل می باشد. این نرم افزار با استفاده از سنسورهای موجود در تلفن همراهتان، فعالیت های بدنی شما را ثبت و آنالیز می نماید. شما همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار برای خود هدف هایی از جمله کاهش وزن مشخص در ماه تعیین نمایید.

حاصل آخرین تاخت و تاز های گوگل در حوزه سلامت اندام ، اپلیکیشن Google Fit است که در حال حاضر قصد معرفی و بررسی آن را داریم که دارندگان گوشی های اندرویدی می توانند آن را نصب کنند.

هدف تان را مشخص کنید

گوگل فیت

هنگامی که اپلیکیشن Google Fit را نصب می کنید ، به طور خودکار اهدافی متوسط برای شما ایجاد می شوند که البته می توانید آن ها را تغییر دهید. تعداد قدم های روزانه و مسافت تعیین شده ، مدت زمان تمرین ( پیاده روی ، دوچرخه سواری و …) به عنوان هدف ، همگی قابل تغییرند.

آغاز حرکت

اپلیکیشن

برای فعالسازی اپلیکیشن Google Fit هیچ اقدام خاصی لازم نیست انجام دهید . فقط گوشی تان همراهتان باشد کافیست. البته اگر ساعت هوشمند دارید می توانید این اپلیکیشن کاربردی را روی ساعت تان اجرا نمایید.

پیشرفتتان را بررسی کنید

google fit

مشاهده و بررسی پیشرفت روزاته و یا پیشرفت های گذشته تان به سادگی قابل انجام است. وقتی اپلیکیشن Google Fit را باز می کنید ، اولین صفحه ای که مشاهده می کنید ، فعالیت شما در روز می باشد که نشان می دهد چقدر از هدفی که برای خودتان تعریف کرده اید فاصله دارید. برای مشاهده تاریخچه فعالیت هایتان از منوی اپلیکیشن گزینه ی Timeline را انتخاب نمایید.

فعالیت هایتان را ویرایش کنید!

نرم افزار گوگل فیت

در صورتی که گوگل فیت نتوانست فعالیت های شما را به طور دقیق ثبت کند ، شما می توانید آن را اصلاح نمایید و همچنین در صورتی که نمی خواهید گوشی تان را همراه خود ببرید ، می توانید به صورت دستی آن را ثبت کنید. برای این کار با استفاده از icon به علاوه در پایین اپلیکیشن و انتخاب گزینه ی Add Activity می توانید مشخصات فعالیت مورد نظرتان را ثبت نمایید.

علاوه بر ثبت فعالیت های معمول ، گوگل فیت امکان ثبت فعالیت های خاص را نیز دارا می باشد که باعث تمایز یافتن این اپلیکیشن نسبت به رقیبان خود می شود. که می توانید این فعالیت های خاص را در تصویر زیر مشاهده کنید.

فعالیت در گوگل فیت

قابلیت جدید اپلیکیشن Google Fit

نقشه گوگل فیت

در بروزرسانی اخیر این نرم افزار توسط گوگل قابلیتی به نام Run Mapping With Elevation به گوگل فیت اضافه شد. در این بروزرسانی از Google Maps به طور موثر به منظور ذخیره مسیر حرکت شما استفاده می شود و پس از پایان فعالیت موردنظر گزارش جامعی شامل مسیر طی شده ، مسافت طی شده ، سرعت و کالری مصرف شده (با توجه به وزن و قد شما) ارائه می شود.

اپلیکیشن Google Fit و افزودنی های آن

اپلیکیشن Google Fit به منظور پشتیبانی بهتر و خدمات بهینه تر با شرکت های دیگر از جمله Basis و Withings همکاری نزدیکی دارد که البته در حال حاضر فقط با ابزارهای مبتنی بر اندروید وِر همگام سازی می شود. که در اینجا می توانید تعدادی از دستگاه ها و نرم افزارهای سازگار با گوگل فیت را مشاهده نمایید.

شما همچنین می توانید از قابلیت Cloud این نرم افزار استفاده کنید و همه جا به اطلاعات گوگل فیت خود دسترسی داشته باشید.

دانلود کنید

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

نویسنده: امیرمهدی برنجیان

4.7/5 - (8 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم