آشپزخانه خود را زیبا کنید

شاید در نگاه اول فضای تلویزیون و یا شومینه تنها نقاط کانونی فضای دکوراسیون منزل به شمار بیایند، اما وقتی شما خالق دکوراسیون خودتان هستید به سادگی می توانید هر فضای دلچسبی را با چند ترفند ساده تبدیل به نقاط کانونی دکوراسیون داخلی خود نمایید.

به گزارش نبض ما به نقل از چیدانه، دکوراسیون آشپزخانه یکی از همان فضاهای محبوب و دوست داشتنی است که امروز  می خواهیم ترفندهایی را برای تبدیل آن به نقطه ی کانونی دکوراسیون تان با شما در میان بگذاریم، پس تاپایان این مطلب با ما ما همراه باشید.

کاشی کاری دیوار آشپرخانه

استفاده از کاشی کاری منحصر به فرد برای دیوار آشپزخانه ی شما می تواند علاوه بر آنکه در غالب یک عنصر دکوراتیو در فضای آشپزخانه ی شما بدرخشد. دید را به خودش معطوف کند و دکوراسیون آن را تبدیل به نقطه ی کانونی فضای داخلی تان کند.

کانتر آشپزخانه

کانتر آشپزخانه ی شما می تواند ظاهری متفاوت با کانترهای روتین موجود در بازار داشته باشد، همین انتخاب متفاوت سبب جلب توجه و تبدیل شدن دکوراسیون آشپزخانه ی شما به نقطه ی کانونی خانه تان می شود. مطلب جا کم دارید؟ روی کانتر آشپزخانه حساب کنید! می تواند در چشمگیر تر شدن کانتر آن به شما کمک بسیاری کند.

صندلی اپن

انتخاب یک صندلی اپن با رنگ خاص و چشمگیر به خوبی می تواند در دکوراسیون آشپزخانه شما غوغا کند و آن را تبدیل به پر طرفدارترین بخش خانه ی شما کند. مطلب بهترین صندلی اپن آشپزخانه برای دکوراسیون شما در این انتخاب صندلی اپن مناسب کمک بسیاری خواهد کرد.

تجهیزات آشپزخانه رنگی

استفاده از تجهیزات آشپزخانه ی رنگی در دکوراسیون آشپزخانه ی شما پویایی و نشاط را ایجاد می کند و به سادگی می توانید همه ی نگاه ها را معطوف به فضای آشپزخانه ی خود کنید.

کابینت های رنگی

با انتخاب کابینت رنگی برای دکوراسیون آشپزخانه تان می توانید فضای آشپزخان تان را از حالت روتین همیشگی خارج کنید و ظاهر چشم گیر تری به فضای دکوراسیو نتان ببخشید. حتی می توانید کابینت های بی روح سفید رنگ خودتان را رنگ آمیزی کنید و ظاهر خاص و چشمگیری به آن ببخشید.

دیوارپوش

انتخاب دیوارپوش خاص برای بخشی از دکوراسیون آشپزخانه تان با یک نورپردازی خاص می تواند دیدها را روی دکوراسیون آن بیشتر متمرکز کنید و آن را تبدیل به نقطه ی کانونی دکوراسیونتان کنید.

منظره پنجره ها

وقتی شما از موهبت یک منظره ی طبیعی در فضای آشپرخانه تان بهره مند هستید پس آن را با پرده های ضخیم نپوشانید و از آن برای تبدیل شدن دکوراسیون آشپزخانه تان به یک فضای پر طرفدار استفاده نمایید.

لوستر

انتخاب لوستر مناسب برای فضای آشپزخانه تان می تواند تمرکز و توجه را به این فضا بیشتر نماید و فضای آشپزخان ی شما تبدیل به قلب پر طرفدار دکوراسیون داخلی منزلتان تان شود. لامپ واکشی. نور خوب است یک آشپزخانه باید داشته باشند.

تابلوهای هنری

شاید نصب تابلو در فضای آشپزخانه ایده ای غیر معمول به نظر برسد اما باید توجه داشته باشید که همین ایده های غیر معمول می تواند چهره ی آشپزخانه ی شما تغییر دهد، توجه داشته باشید که تابلوهای شما حتما قاب و پوشش شیشه ای داشته باشد چرا که فضای آن به دلیل رطوبت نسبی می تواند به تابلوهای شما آسیب برساند.

برد خلاقانه

با نصب یک برد خلاقانه در فضای آشپزخانه ی خود می توانید اتفاقات و برنامه ریزی های روزانه ی خود را روی آن نصب کنید،حتی می توانید نقاشی ها و آثار هنری دلبندانتان را روی آن نصب کنید و از دیدن آن ها در قلب خانه ی خود لذت ببرید.

اگر به دنبال طراحان متخصص در این حوزه می گردید، می توانید به بخش اهالی فن چیدانه سری بزنید و در لیست شرکت ها و فعالین به دنبال اطلاعات تماس آنها باشید. اهالی فن چیدانه شما را برای طراحی و اجرای این پروژه همراهی خواهند کرد.

 

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید