بیماری خواننده معروف ایرانی چیست؟

لغو کنسرت های سنندج و کرمانشاه

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ به دلیل بیماری عفونی ویروسی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

نبض ما- محمد علیزاده که در میانه‌های تور کنسرت‌های تابستانی خود قرار دارد، به دلیل ابتلا به بیماری عفونت ویروسی به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر تحت معالجه قرار گرفته است. قرار است تا عصر امروز پزشک معالج محمد علیزاده پس از انجام آزمایش‌های مرتبط نتیجه قطعی در مورد نوع بیماری و پروسه درمانی او اعلام کند. علیزاده قرار بود در روزهای چهارم و پنجم شهریور در شهر کرمانشاه روی صحنه برود و به اجرای برنامه بپردازد.

صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» گفت: به دلیل بستری شدن محمد علیزاده در بیمارستان، کنسرت‌های وی روز یکم شهریور در سنندج و روزهای چهارم و پنجم شهریور در کرمانشاه لغو شد.

وی درباره آخرین وضعیت پزشکی این خواننده موسیقی پاپ گفت: محمد علیزاده در سفری که اخیراً برای برگزاری کنسرت به اصفهان داشت، به دلیل تغذیه ناسالم، ویروسی وارد بدنش شد که این موضوع منجر به بستری شدن او  در یکی از بیمارستان های تهران شد. البته پزشکان هنوز نتیجه کامل آزمایش‌ها را دریافت نکرده‌اند و تا غروب امروز نتایج را به ما اطلاع می‌دهند. ولی صحبت هایی که پزشکان داشته‌اند این خواننده حداقل نیاز به ۸ تا ۱۰ روز استراحت مطلق دارد و می بایست  تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار بگیرد.

حسین خانی افزود: جای نگرانی خاصی وجود ندارد و اگر پزشکان نوع بیماری را سریع تشخیص بدهند، خیلی سریع با روند دارویی که تجویز می شود، مراحل درمانی جهت سلامتی کامل پیگیری می شود. به هر حال بعد از جلسه‌ای که با پزشکان خواهیم داشت، اخبار کامل را در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.

مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در باره کنسرت‌های محمد علیزاده در شهرهای سنندج و کرمانشاه اظهار کرد: ما خیلی تلاش کردیم که این کنسرت ها در سنندج و کرمانشاه برگزار شود، حتی آقای علیزاده با وجود شرایط جسمی نامساعدی که داشت اصرارداشت که کنسرت در سنندج برگزار شود زیرا وی برای اولین بار بود که در این شهر کنسرت می داد و مایل بود تا در هر شرایطی میزبان طرفداران باشیم. از سوی دیگر اینکه خیلی دیر خبر بیماری آقای علیزاده را به صورت رسمی اعلام کردیم فقط به این جهت بود که کنسرت سنندج برگزار شود اما به دلیل ضعفی که در بدن محمد بود پزشکان به هیچ عنوان اجازه ندادند تا برنامه اجرا شود. جالب اینکه پزشکان به دلیل اصرار وی بود که دستور بستری شدن را دادند تا بتوانند بیماری را کنترل کنند و محمد خودسرانه برای برگزاری کنسرت اقدام نکند.

حسین خانی درباره برگزاری کنسرت های محمد علیزاده طی روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه جاری در سالن  میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: برگزاری این کنسرت ها مشکلی نخواهد داشت و طی صحبت هایی که با پزشکان معالج آقای علیزاده داشتیم، در دو سه روز آینده به امید خدا مشکل برطرف خواهد شد. این در حالی است که پزشکان به دلیل ریشه کن کردن کامل میکروب ها ترجیح داده اند که محمد فعلا در بیمارستان باشد تا مصرف داروها و روند درمانی در وقت مقرر انجام پذیرد.

حال محمد علیزاده رو به بهبود است

صدرالدین حسین‌خانی درباره وضعیت جسمانی محمد علیزاده بعد از بستری شدن در بیمارستان گفت: «خدا را شکر حال عمومی آقای علیزاده رو به بهبودی است و همه چیز به خوبی پیش می‌رود؛ تلاش می‌کنیم به امید خدا امشب و یا حداکثر تا فردا صبح، بتوانیم ایشان را مرخص کنیم.»

مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و تهیه‌کننده آثار و کنسرت‌های «محمد علیزاده»، در مورد آخرین وضعیت پزشکی این خواننده موسیقی پاپ گفت: «از همه مردم عزیز و طرفداران آقای علیزاده تشکر می‌کنم که واقعاً در این دو روز، خیلی پیگیری احوال ایشان بودند و بسیار نگران وضعیت و تندرستی آقای علیزاده بودند، باید این خبر خوب را به آنها بدهم که خدا را شکر حالشان رو به بهبودی است و همه چیز به خوبی پیش می‌رود؛ حال عمومی ایشان خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست. مشکلاتی که داشتند برطرف شده است ولی به این نیاز دارند که استراحت مطلق داشته باشند و داروهایی که توسط دکترها تجویز شده است را مصرف کنند؛ چون یک طول درمانی دارد که باید سپری بشود.»

او در مورد نتایج آزمایش‌های پزشکی این خواننده پرکار موسیقی پاپ ایران گفت: «آزمایش‌هایی که دیروز از آقای علیزاده گرفته شده، نوع آن ویروس مشخص شده است و هم اکنون تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی هستند و طی صحبتهایی که با پزشکان معالجشان داشته‌‌ایم به احتمال زیاد، به امید خدا امشب و یا حداکثر تا فردا صبح، بتوانیم ایشان را از بیمارستان مرخص کنیم تا دوره نقاهتشان را در منزل سپری بکنند و در آنجا تحت مراقبت باشند و بتوانند به‌خوبی استراحت کنند.»

مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در مورد نظر پزشکان در مورد فعالیت‌های هنری محمد علیزاده گفت: «آقای علیزاده هم اکنون برای انجام فعالیت هنری هیچ مشکلی ندارند؛ خدا را شکر هم اکنون حال عمومی‌شان خیلی خوب است و مشکلی از لحاظ اجرای کنسرت ندارند ولی پزشکان به ایشان استراحت مطلق داده‌اند و حتماً باید استراحت کنند و بدنشان ضعفی که دارد نیاز مبرم دارند که فقط استراحت کامل داشته باشند تا طول درمانشان تکمیل بشود.»

او همچنین افزود: «آقای علیزاده مشکلی برای اجرا ندارند و به امید خدا کنسرت‌هایشان از روز 7 شهریور ماه جاری آغاز خواهد شد و چند کنسرت در شهرستانهای مختلف کشور را برگزار خواهیم کرد و به امید خدا در روزهای 11 و 12 شهریور ماه در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت خواهیم داد. که آرزو می‌کنیم هر چه زودتر مردم عزیز را در آنجا زیارت
کنیم و با اجرای یک مقدار متفاوت‌تر از قبل، در خدمتشان باشیم.»

او در مورد برگزاری کنسرت‌های «محمد علیزاده» در روزهای 4 و 5 شهریور در شهر کرمانشاه گفت: «ما خیلی سعی کردیم؛ ولی متأسفانه این کنسرت‌ها برگزار نمی‌شود، البته نظر خود آقای علیزاده این بود که برای اجرا به کرمانشاه سفر کنند ولی پزشکان معالجشان به هیچ عنوان به ایشان این اجازه را ندادند و گفتند اگر ایشان بخواهند در آنجا اجرا داشته باشند و ضعفی که در بدنشان است احتمال دارد متأسفانه به قسمت‌های دیگر بدنشان آسیب برساند و در نتیجه طول درمانشان خیلی بیشتر می‌شود. بنابراین باید با استراحت مطلق، کاملاً سلامتی‌شان را به‌دست بیاورند.»

حسین‌خانی در پایان تأکید کرد: «متأسفانه اتفاق بدی که افتاد ما نتوانستیم در خدمت مردم هنردوست و هنرپرور شهرهای سنندج و کرمانشاه باشیم که به امید خدا سعی می‌کنیم در اولین فرصت، اگر برنامه‌هایمان اجازه بدهد در خدمتشان باشیم.»

از محمد علیزاده تاکنون آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» با تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» منتشر شده است.

منابع: ایلنا،مهر

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم