تصویری متفاوت از معتمدآریا+عکس

در فیلم سینمایی «پریناز»

فاطمه معتمدآریا، بازیگر آثاری چون گیلانه، زیرتیغ و اینجا بدون من، سال 89 در فیلمی به نام «پریناز» به کارگردانی بهرام بهرامیان بازی کرد.

نبض ما– «پریناز» قرار است پس از چند سال از اول شهریور در گروه هنر و تجربه اکران ‌شود. در خلاصه‌ داستان «پریناز» آمده است: «دختربچه‌ای مادر خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادری نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهایی برای او رخ می‌دهد که زندگی خانواده را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کند.»

 تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «پریناز» را محمد نجیبی به‌عهده دارد و بابک کایدان فیلمنامه این فیلم را براساس قصه‌ای از بهرام بهرامیان به رشته تحریر درآورده است. بجز فاطمه معتمدآریا، بازیگران دیگری چون مصطفی زمانی، فرهاد آئیش، طناز طباطبایی، مژگان بیات، شبنم قلی‌خانی، فرخ نعمتی، امیرحسین فتحی و مائده طهماسبی در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند. این فیلم علاوه بر تهران اکران خود را در روز اول شهریور در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، بابل، کرمان، رشت، تبریز، گرگان، قم، نیشابور، اهواز و همدان هم آغاز خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم