راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در پایتخت

سرپرست سازمان اورژانس کشور از راه اندازی اولین بیمارستان صحرایی در تهران خبر داد.

به گزارش نبض ما، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم رونمایی از ٢٠٠ دستگاه موتورلانس با اشاره به تحقق هدفی دیگر در حوزه سلامت به همت وزارت بهداشت، اظهار داشت: موتورلانس ها چندماهی است که وارد کشور شده و در گمرک متوقف شده بود، با پیگیرى وزیر بهداشت و گرفتن ٢ مصوبه از هیئت مربوطه این دستگاه ها آزاد شد. برای شهرهای بزرگ کشور ۴٠٠ موتورلانس دیگر نیاز است.

وی گفت: تهران اولین شهری است که با تمام دنیا از لحاظ وجود موتورلانس قابل قیاس است. تاکنون ٣٢ پایگاه هوایی راه اندازى شده که به جد به دنبال گسترش آن هستیم. از طرفی راه اندازى پایگاه های زیرزمینی نیز پیگیر می شود.

مشاور وزیر بهداشت افزود: مترو مکلف شده تا علاوه بر دادن پایگاه، به چند بیمارستان تخصصی تروما در کشور نیز رمپ اختصاصی دهند. وى در پایان با اشاره به سازمان شدن اورژانس کشور بادآور شد: امیدواریم با حمایت وزیر بهداشت خدمات رفاهی به نیروهای اورژانس گسترش یابد.

راه اندازى بیمارستان صحرایی در پایگاه قلعه مرغى در تهران

سرپرست اورژانس کشور از نامه نگاری به قرارگاه ثارالله، پدافند غیرعامل، شوراى شهر و مقام معظم رهبرى به منظور بهره بردارى از پایگاه قلعه مرغی برای دسترسی همه جانبه و راه اندازى بیمارستان صحرایی در تهران خبر داد.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید