بررسی تاثیر انتظارات واقعی زوجین در رابطه زناشویی

رئیس پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا از برگزاری کنفرانس علمی-دوره ای ،بهداشت باروری و سلامت جنسی با عنوان مدل روابط جنسی به حد کفایت خوب در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا خبر داد.

نبض ما – به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، دکتر سید علی آذین، متخصص پزشکی اجتماعی و رئیس پژوهشگاه،گفت: این مدل در صدد، و مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، در تشریح مدل کاهش به حد کفایت خوب به دنبال ویژگی ها، کارکرد و ،آن است که زوجین ضمن داشتن انتظارات واقعی از خود و شریک زندگیشان پیامدهای کمال گرایانه نباشند.

وی تصریح کرد: این مدل زوجین را تشویق می کند تا بیشتر بر آنچه موجود است و به کارگیری روش های مختلف ایجاد برانگیختگی جنسی تمرکز کنند.

 

 

سید علی آذین در ادامه با بیان اینکه همه شرکت کنندگان می توانند از امتیاز بازآموزی به صورت رایگان برخوردار افزود: پزشکان عمومی، ماماها، مشاوره مامایی، روانپزشک، روانشناسان بالینی و عمومی در همه مقاطع شوند و بهداشت مادر و کودک، گروه های هدف در این کنفرانس علمی- دوره ای هستند.

ایشان یادآور شد: مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نظر دارد در راستای تامین سلامت جنسی و باروری خانواده ها در آینده نزدیک، سر فصل های بیشتری را مرتبط با سلامت جنسی و متناسب با نیاز متخصصین و زوجین در برنامه های علمی خود لحاظ کند.

لازم به ذکر است، نخستین دوره این کنفرانس علمی، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۶، در سالن اجتماعات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا ۱۳:۳۰ساعت به آدرس: خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال،  برگزار خواهد شد.

گفتنی است، کلیه علاقمندان به شرکت می توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری در این کنفرانس به مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا و یا تماس با  شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۶۰۷ واحد آموزش تماس بگیرند.

1/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید