توهین بهناز جعفری به یک خبرنگار+فیلم

یکی از خبرنگاران به جعفری گفت شما هنرمندان گویا نمی دانید به خاطر وجود رسانه و خبرنگاران است که امروز مشهور شده اید و جعفری در جوابی گستاخانه و خارج از ادب گفت: آقای خمار شما مثل اینکه چیزی انداختی بالا! وی در ادامه توهین هایش به خبرنگاران گفت شما کارمندانی هستید که دارید فقط تایمتون رو می گذرانید.

نبض ما– بهناز جعفری بازیگر سینما و تلویزیون در نشست خبری سریال «زیر پای مادر» با رفتار خارج از عرف خود  که باعث بهم خوردن این نشست شد به مردم و خبرنگاران توهین کرد.

به گزارش نبض ما به نقل از تسنیم،این نشست در حالی که اکثر اصحاب رسانه سر وقت رسیده بودند، به خاطر نبودن عوامل با یک ساعت تاخیر (ساعت 19) و با حضور بهرنگ توفیقی (کارگردان)، زینب تقوایی (تهیه کننده)، علیرضا آرا، مجید نوروزی آغاز شد و پس از حدود 45 دقیقه بهناز جعفری و درسا بختیاری به جمع عوامل این سریال اضافه شدند. جعفری از همان بدو ورود از عکاسان خواست تا از او عکاسی نکنند چرا که تست گریم داده است!

بیماری بهناز جعفری

ماجرا از آنجایی آغاز شد که یکی از خبرنگاران ضمن تاکید بر علاقه خود به سریال، نظرش را مبنی بر اینکه زیر پای مادر را شاید بتوان شبیه کارهای مسعود کیمیایی دانست مطرح کرد و از کارگردان خواست تا او در این باره صحبت کند. پس از پایان صحبت های بهرنگ توفیقی بهناز جعفری با شماتت خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: « من فکر می کنم تقصیر جامعه منتقدان و کلاً جامعه ما هست که به خاطر عدم آگاهی و شناختشون و تنبل بودنشون تقصیرها را گردن چیزهای دیگری می اندازند و میخواهند بگویند که مثلاً ما کیمیایی را می شناسیم. در حالی که حتی خود کیمیایی هم نمیشناسید. من اینجا نشسته ام و میبینم که هیچ بار شناخت و تحلیلی در شما وجود ندارد یعنی یک سری آدم که حتی پیش و پا افتاده ترین سوالات برای به چالش کشیدن ما بازیگرها که یک سال زحمت میکشیم وجود ندارد. همه سوالات شما باعث کسالت خاطر است. این به خاطر عدم سواد و عدم شناخت منتقدین است. یعنی در جایگاهی هنوز ننشستند آدمهای منتقد ما که واقعا منتقد باشند و نقد کنند. چون الگویشان یک سری آدمهایی مانند فراستی است.

در این بین یکی از خبرنگاران به جعفری گفت شما هنرمندان گویا نمی دانید به خاطر وجود رسانه و خبرنگاران است که امروز مشهور شده اید و جعفری در جوابی گستاخانه و خارج از ادب گفت: آقای خمار شما مثل اینکه چیزی انداختی بالا! وی در ادامه توهین هایش به خبرنگاران گفت شما کارمندانی هستید که دارید فقط تایمتون رو می گذرانید.

خبرنگاران با این توهین های خانوم بازیگر جلسه را ترک کردند. نکته جالب توجه تعجب کارگردان و تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی از این حرکت جعفری بود. آنچنان که زینب تقوایی خطاب به بهرنگ توفیقی گفت: جعفری چرا اینجوری کرد؟

این اولین بار نیست که بازیگران اینگونه زبان به توهین به اصحاب قلم و رسانه می کنند. کسانی که امروز در شبکه های مجازی به تعداد دنبال کننده هایشان می نازند آنقدر توهم علامه دهر بودن بهشان دست داده که در مورد هرچیزی اظهار نظر میکنند. از سیاست گرفته تا مسائل اجتماعی و حتی مسائل اقتصادی…

در روزهای آینده بیشتر درباره این اتفاق صحبت خواهیم کرد.

لازم به یادآوری است که خبرنگاری که مورد توهین بهناز جعفری قرار گرفت می تواند از وی به خاطر حتک حرمت شکایت قضایی کند.

موضع‌گیری رامبد جوان در مورد برخورد بهناز جعفری با خبرنگاران

رامبد جوان در مورد برخورد روز گذشته بهناز جعفری با خبرنگاران گفته است من هم گاهی اصلا بدم نمی‌آد چیزهای درشت ناخوشایندی ارائه دهم که باعث سوزش بعضی از جاهای حساس آن عزیزان شود.

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که شب گذشته، چهارشنبه 24 خرداد، نشست خبری سریال «زیر پای مادر» به واسطه درگیری میان بهناز جعفری با حبرنگاران نیمه‌تمام ماند، امروز پنجشنبه 25 خرداد رامبد جوان با انتشار فایلی صوتی در تلگرام به دفاع از عملکرد بهناز جعفری پرداخت.

رامبد جوان در این فایل صوتی می‌گوید: «همان قدر که تعداد قابل توجهی از بازیگران ما بی‌سوادند، تعداد قابل توجهی از خبرنگارهای ما هم بی‌سوادند… این معنی‌اش دفاع از خانم جعفری نیست… این لحن را نمی‌فهمم که «خبرنگاران با زبان روزه آن جا نشسته بودند»… یک لحن آه و ناله‌ای ناخوشایند در مطلب هست… دارم می‌خوانم که به ایشان گفته‌اند اگر بچه‌های رسانه نبودند شما الان بهناز جعفری نبودید… بله ممکن بود یهو مثلا صفر کشکولی از آب درآید خانم جعفری.

واقعیتش این است که من هم به عنوان کسی که در ارتباط با شما و همکاران‌تان قرار می‌گیرم، گاهی اصلا بدم نمی‌آد چیزهای درشت ناخوشایندی ارائه دهم که باعث سوزش بعضی از جاهای حساس آن عزیزان شود… خیلی خوب هم می‌توانم از پس این کار بربیایم… ولی نمی‌کنم این کار را…اگر کسی این کار را می‌کند به او نپریم… با او بدرفتاری نکنیم.

خانم جعفری جایگاه خودش را دارد. اگر بدخلقی کرده دسته‌جمعی ننشینیم جلویش دندان تیز نشان دهیم یا اگر او دندان نشان می‌دهد ما هم این کار را در جوابش بکنیم… ایشان خیلی سال است که دارد کار می‌کند… آدم درست و زحمت کشیده‌ای است… نمی‌دانم از کجا حالش بد است… سوال‌ها می‌تواند حالش را بد کرده باشد… بیماری ام اس شان می‌تواند خیلی شکننده‌شان بکند… الان این لحن و موضع‌گیری‌ها می‌تواند میزان آسیب‌پذیری ایشان را بالا ببرد… خواهش می‌کنم ای عزیزان مهربان‌تر رفتار کنید… اگر کسی تندی می‌کند انقدر سریع واکنش نشان ندهید… و ببخشید از این واژه استفاده می‌کنم چون احساس صمیمیت می‌کنم با شما… این لحن ننه من غریبم بازی می‌تواند ناخوشایند و موزیانه باشد.»

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم