عیادت وزیر بهداشت از مجروحان تیراندازی مجلس+ عکس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر هاشمی برای عیادت از مصدومان دو حادثه تیراندازی امروز تهران در یکی از بیمارستان های تهران حضور یافت.

نبض ما– ۳۵ مجروح حادثه تیراندازی امروز در مجلس و حرم امام خمینی (ره) به بیمارستان منتقل شده‌اند.

دکتر عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر بهداشت و رییس روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره گفت: تا این لحظه ۳۵ مجروح این دو حادثه به بیمارستان‌ منتقل شده‌اند که ۱۳ تن از مجروحان به بیمارستان سینا، ۱۱ تن به بیمارستان طرفه، ۵ تن به بیمارستان امام حسین و ۶ تن به بیمارستان هفتم تیر و یک نفر به بیمارستان ضیاییان منتقل شده‌اند که مجروحان بیمارستان هفتم تیر در حادثه تیراندازی حرم مطهر امام (ره) دچار مجروحیت شده‌اند.

انتقال ۳۵ مجروح حادثه تروریستی تیراندازی

وی بااشاره به عیادت وزیر بهداشت از مجروحان این حادثه گفت:‌ دکتر هاشمی با حضور در این بیماستان‌ها از نزدیک وضعیت درمانی مجروحان را پیگیری می‌کند.

در حال حاضر نیز وزیر بهداشت دکتر متعهد وزارتخانهدر بیمارستان هفتم تیر حضور دارد و از مجروحان عیادت می‌کند. در بیمارستان هفتم تیر مجروحان حادثه تیرانداز در حرم امام خمینی (ره) بستری هستند.

عباس زارع نژاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: وزیر بهداشت هم اکنون با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران مشغول عیادت از مصدومان دو حادثه تیراندازی در تهران است.

وی درباره تعداد مصدومان این حادثه آماری اعلام نکرد. منابع خبری اعلام کرده‌اند که صبح امروز فردی مسلح در حرم امام (ره) اقدام به شلیک کرده و پس از شلیک دو گلوله خود را با کمربند انفجاری منفجر کرده است.

این منابع همچنین اعلام کرده اند که در حادثه دیگری که در مجلس رخ داد، سه فرد مسلح به سمت مردم تیراندازی کردند، گفته می شود در این حادثه یک مامور حفاظت شهید شده و ۸ نفر دیگر مصدوم شده اند که به بیمارستان منتقل شده اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار حادثه تیراندازی و گروگان گیری مجلس و مرقد امام خمینی (ره) با نبض ما همراه باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید