لرستانی بر اثر سکته قلبی درگذشت

عارف لرستانی بازیگر تلویزیون به دلیل سکته قلبی صبح امروز شنبه ۲۶ فروردین ماه دار فانی را وداع گفت.

نبض ما– عارف لرستانی بازیگر جوان و باسابقه سینمای ایران که در مجموعه های طنز شناخته شد شب گذشته به دلیل ایست  قلبی در خواب درگذشت.

سپند امیرسلیمانی در این رابطه به جام جم آنلاین گفت: متاسفانه این خبر درست است و همه در شوک هستیم. این خبر را از همسر این بازیگر جویا شدیم که متاسفانه خبر درگذشت این بازیگر صحت دارد.

عکس از کودکی عارف لرستانی

عارف لرستانی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰ در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله قهوه تلخ با او همکاری کرد.  در واقع عارف لرستانی را بیشتر با کارهای مهران مدیری می شناسیم، حتی شروع کار حرفه ای بازیگری‌اش هم با مهران مدیری بوده است.

وی در این سال ها در بیشتر آثار طنز مدیری حضور داشته البته در میان این همکاری ها یک وقفه حدودا چند ساله بوجود آمده است که به خاطر آن نتوانسته بود در چند اثر مدیری فعالیت داشته باشد و از میان آنها نبودنش در «شب های برره» را یکی از حسرت های زندگی خود عنوان کرده است. طنازانه ترین نقشی که از او مطمئنا در خاطرات هست نقش بلدالملک یا رئیس نظمیه در «قهوه تلخ» است.

لرستانی بسیار بشاش و خوشرو و گرم بود و در هنگام حرف زدن با او اصلا خسته نمی شدید، مخصوصا که از هر دری وارد شوید حرفی برای گفتن دارد. عارف لرستانی غیر از بازیگری، مستند سازی هم می کرد.

عارف لرستانی بازیگر مجموعه هایی از جمله «شوخی کردم»، «در حاشیه»، «قهوه تلخ»، «مرد دو هزار چهره»، «ببخشید شما» و… بوده است.

لرستانی همچنین عضو تیم فوتبال هنرمندان بود که همبازی های وی، خبر درگذشتش را تایید کرده اند.

واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی

درگذشت این بازیگر شوکی در بین هنرمندان به وجود آورد و هنرمندان بسیاری این ضایعه را  در قالب پست هایی اینستاگرامی تسلیت گفتند.
در ادامه تعدادی از این پست هارا مشاهده می کنید.

نبض ما، درگذشت این بازیگر را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت می‌گوید.

 

4.2/5 - (5 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده‌است، اما بازتاب و پینگ باز است.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید