«کلاه قرمزی» سال ۹۶ می آید؟

تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» که چندی پیش از توقف ساخت این مجموعه نوروزی خبر داده بود، در پی اعلام خبرهایی مبنی بر از سرگیری «کلاه قرمزی»، تاکید کرد که این مجموعه همچنان متوقف است.

نبض ما-تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» که چندی پیش از توقف ساخت این مجموعه نوروزی خبر داده بود، در پی اعلام خبرهایی مبنی بر از سرگیری «کلاه قرمزی»، تاکید کرد که این مجموعه همچنان متوقف است.

حمید مدرسی با انتشار مطلبی درباره آخرین وضعیت مجموعه کلاه قرمزی، در توضیحی آورده است:«احتراماً پیرو خبر منتشر شده به نقل از مدیران ارشد شبکه دو سیما و اعلام برنامه کلاه قرمزی با جزئیات توسط مدیر محترم شبکه دو سیما جناب آقای جعفری جلوه مبنی بر پخش کلاه قرمزی نوروز ۹۶ در ساعت ۲۰ و اعلام رفع مشکلات این مجموعه، بدین وسیله اعلام می نمایم، خبر انتشار یافته از طرف شبکه دو سیما بجز خوراک رسانه‌ای و درست شدن حاشیه‌ها چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت و در زمین دشمن بازی کردن را بیاد می‌آورد.

عدم پخش برنامه موفق و پربیننده‌ای مثل کلاه قرمزی عرصه را برای برنامه‌های نوروزی شبکه‌های ماهواره‌ای غیر مجاز مثل جم در نوروز ۹۶ مهیا می‌سازد که مغایر سیاست‌های هجوم فرهنگی کشور است و از سوی دیگر با کمترین محاسبه درآمد ۱۵ برابر بودجه این پروژه از طریق جذب تیزر توسط اداره کل بازرگانی محروم می‌ماند و در این شرایط اعلام پخش برنامه توسط مدیر شبکه و خبر آن از آنتن سیما و رسانه‌ها به مردم سوال‌های بزرگی از جمله هرگونه عواقب معنوی و مادی برنامه برای سیما و سازندگان را طرح می‌کند که اینجانب جوابگوی آن نخواهم بود.

قطعاً در این مقطع زمانی حل و فصل مشکلات این پروژه در تأمین بودجه و دیگر موارد گذشته قطعاً در اراده و نیت مدیر محترم شبکه ۲ سیما نیست.

چه بسا نظریه ایشان موجبات زیر سوال بردن تعهدات و قراردادهای قبلی مدیران محترم وقت سیما و از سوی دیگر از دست رفتن هرگونه ذوق و انگیزه ای را در تکمیل و کمک به انجام این مجموعه عقیم می‌گذارد.»

تهیه کننده کلاه قرمزی با انتشار این مطلب در صفحات مجازی رسمی این مجموعه به آدرس (Telegram : @kolahghermezzie و Instagram:  kolah.ghermezzi) در ادامه آورده است:

«برنامه تولید شده امثال کلاه قرمزی بی‌شک یکی از بهترین برنامه‌های تولیدی از لحاظ کیفی و محتوایی است و در شروع پیش تولید متأسفانه تجربه تلخ از دست دادن یکی از بهترین‌های خود در هنر عروسک گردانی را داشتیم، زنده‌یاد دنیا فنی زاده که هنوز از یادها نرفته است. دنیا فنی‌زاده از میان ما رفت ولی هنوز عروسکش کلاه قرمزی به یادش زنده است و زنده خواهد ماند. یادش گرامی باد.

به نظر این حقیر تنها شانس رسیدن پروژه به آنتن سیما، ورود فوری شخص ریاست مجترم سازمان و یا معاونت محترم سیما به حل و فصل مشکلات این پروژه شاید در ظرف روز و ساعت آینده راه‌گشا باشد. در غیر اینصورت عملاً پخش مجموعه کلاه قرمزی ۹۶ همچنان منتفی خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از پروژه و میلیون‌ها مشتاق و هوادار این مجموعه و هنرنمایی گروهی ۱۰۰ نفره از هنرمندان بنام این عرصه تقاضا دارم در صورت ارزشمند بودن این پروژه و احترام به مخاطبین میلیونی و هواداران آن با ورود خود در این لحظات آخر مردم و بخصوص بچه های این مرز و بوم را از دیدن این برنامه مفرح محروم نکنند.

با تشکر

حمید مدرسی – تهیه کننده»

منبع:ایسنا

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید