خواسته های مهم مردانه!

برای رسیدن به یک زندگی مشترک موفق باید تلاش کرد. همانطور که آقایان باید برای شناخت زن مورد علاقه شان تلاش کنند، خانم ها نیز باید از خواسته های مرد زندگی شان آگاه باشند.

نبض ما – اگر شما هم دوست دارید که رابطه عاطفی خود را با شریک زندگی تان بهبود بخشید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. مواردی را که در اینجا برایتان آورده ایم، از مهم ترین خواسته های مرد است. با رعایت این خواسته های مرد آنها زندگی شیرین تری را تجربه کنید.

او می خواهد که به عشق اش ایمان داشته باشید

برخی از آقایان بلد نیستند که به خوبی آنچه در دلشان می گذرد را بیان کنند، اما دوست دارند شریک زندگی شان باور کند که چقدر برایشان عزیز است. بنابراین نه تنها از روی کلمات، بلکه از رفتار و حتی سکوت آقایان هم به عشق شان پی ببرید.

او دوست دارد که فرمان را به دست شما دهد

شاید مرد زندگی تان خود یک مدیر ماهر باشد اما این بدین معنی نیست که در رابطه عاطفی هم همین طرز فکر را داشته باشد. بنابراین از این که مدیریت امور را به دست بگیرید، نترسید. این یکی از خواسته های مرد است و او از این کار شما خوشحال خواهد شد.

احترام برایش اهمیت زیادی دارد

شاید از ظاهر آقایان نتوان فهمید اما آنها روحیه حساسی دارند. به عنوان مثال زمانی که شما به او کم توجهی می کنید، به سرعت ناراحت می شود. شاید که او اشتباهی مرتکب شده باشد اما شما باید در هر حالتی به او احترام بگذارید و یادتان باشد که این کار باعث می شود که او نیز همین رفتار را با شما داشته باشد.

صحبت کردن زن

او عاشق تحسین است

حتما لازم نیست که با کلمات عشق زندگی تان را تحسین کنید، کافی است که با نگاه تان به او بفهمانید که چقدر به او افتخار می کنید تا این نوع از خواسته های مرد را ارضا کنید.

او شما را زیبا می خواهد

زیبایی یکی از خواسته های مرد است، منظور از زیبایی این نیست که هر روز موهایتان را ببافید و آرایش کنید، همین که از نظر خودتان زیبا باشید، برای مرد زندگی تان کافی است. آزار دهنده ترین رفتار برای او این است که شما از ظاهرتان ناراضی و مدام به دنبال رژیم و عمل های زیبایی باشید.

قدردانش باشید

شاید خیلی از کارها وظیفه آقایان باشد اما تشکر و قدردانی شما به او انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر می دهد. بنابراین پس از گفتن «ممنونم» ببینید که خنده چگونه بر صورت او نقش می بندد.

خنداندن شما یکی از خواسته های مرد است

خندادن شما توسط مرد زندگی تان، یک موفقیت بزرگ برای اوست. او از شادی شما احساس غرور می کند.

او دوست دارد که زمانش را با شما سپری کند

اگر چه آقایان روحیه مستقلی دارند اما با این وجود دوست دارند که وقت شان را با عشق زندگی شان بگذرانند. به عنوان مثال یکی از خواسته های مرد این است که موقع تماشای تلویزیون سرشان را روی پاهای شما بگذارند یا این که هنگام بازی مورد علاقه شان، در کنار شما باشند.

زندگی پرعشق

او محتاج تشویق شماست

در مواقع ناراحتی یا نگرانی، زمانی که همسرتان خوابش نمی برد و چشمهایش به سمتی خیره می شود، آنچه بیش از همه خوشحالش می کند، حمایت شماست. در این شرایط، او به شما به عنوان یک حامی احتیاج دارد.

 او شما را مستقل می خواهد

اگر همیشه در دسترس یا در انتظار مرد زندگی تان باشید، اگر هیچگاه تنهایی بیرون نروید و فقط به او تکیه کنید، پس از مدتی برای او هیچ هیجانی برای شما نخواهید داشت. یکی از خواسته های مرد این است که زن زندگی اش گاهی بدون او بماند و بتواند تحت هر شرایطی روی پای خودش بایستد.

اگر چه آنها از حمایت عشق زندگی شان خوشحال می شوند اما به هیچ وجه دوست ندارند که بالهای او را ببندند. او می خواهد که شما زندگی مستقل خود را داشته باشید، نه کسی که بی او نفس اش می گیرد.

او از غذا خوردن شما لذت می برد

آقایان دوست ندارد که با خانم هایی که مدام در رژیم اند و هر لقمه و کالری های موجود در آن را می شمارند، بر سر یک میز غذا بنشینند. آنها دوست دارند که شما با اشتها غذایتان را بخورید، بی هیچ نگرانی و استرسی. علاوه بر آن، دوست دارند که هر چه خود می خواهند را بخورند، پس هنگام غذا خوردن به بشقاب آنها کاری نداشته باشید.

غذا خوردن

دوست دارد بی هیچ نگرانی، ابراز احساسات کند

فرقی نمی کند که مرد باشی یا زن، همه انسان ها احساس دارند. آقایان هم گاهی ناراحت و دلسرد می شوند، یکی از خواسته های مرد این است که گریه سر دهد اما از این می ترسد که شما او را ضغیف بخوانید. نشان دادن جنبه حساس وجودی شان آسان نیست اما به او این اطمینان را دهید که با گریه کردن هیچ اتفاق بدی رخ نخواهد داد.

او دوست دارد که خودش باشد

اگر به مرد زندگی تان بله گفته اید، سعی نکنید که او را تغییر دهید. بگذارید آنچه به او لذت می دهد را، تا زمانی که به رابطه عاطفی تان خدشه ای وارد نمی کند، انجام دهد.

از حمایت کردن لذت می برند

یکی از خواسته های مردان حمایت کردن است. حمایت کردن از دیگران به آقایان حس مثبتی را منتقل می کند، به خصوص اگر عشق زندگی شان باشد. اگر چه آنها دوست دارند که شما روی پای خودتان بایستید اما از حمایت کردن شما نیز لذت می برند. بنابراین اگر در مشکلی دست و پا می زنید، بی هیچ دغدغه ای به مرد زندگی تان تکیه کنید.

به حرف هایش گوش دهید

آقایان از صحبت کردن ترسی ندارند. بنابراین موضوعی پیدا کنید و ساعت ها با او گپ بزنید. حتی خوب است تمام کارهایی را که در طول روز انجام داده اید برایش بازگو کنید، فقط یادتان باشد که خیلی وارد جزییات نشوید زیرا حوصله شان را سر خواهید برد. به عنوان مثال او علاقه ای به رنگ موی همکارتان ندارد. پس موضوعاتی که فکر می کنید بیشتر می پسندد را انتخاب و با او ساعت ها صحبت کنید.

منبع: برترین ها

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید