تعداد پایگاه‌های هوایی اورژانس در کشور به ۳۰ رسید

ششمین گردهمایی بین المللی ایمنی راه با همکاری مرکز مدیریت حوادث وزارت بهداشت و انجمن ارتوپدی و ترومای آلمان در سالن همایش معاونت توانبخشی هلال احمر ایران در حال برگزاری است.

به گزارش نبض ما به نقل روابط عمومی اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند در این مراسم اظهار داشت : یکی از محور های اصلی و راه های اصلی پس از تروما است مانند ضربه به سر و محور بعدی رسیدگی های پس از تروما است و بعد از آن تازه ترین بحث های ترافیکی بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد:در ادامه بحث موانع ترافیکی در امداد رسانی مطرح و راهکارهایی برای آن ارایه می شود که مهم ترین بخش آموزش همگانی تروما است که باید به صورت جدی تری پیگیری شود و زمانی که حادثه رخ می دهد اورژانس باید به سرعت به آن رسیدگی کند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: در این جلسه باید به بررسی اساس کار آموزش همگانی بپردازیم. در بحث بعدی به بررسی راه های کشور می پردازیم و ایمنی موتورسواران را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.همچنین به تجزیه و تحلیل سطح رانندگی خواهیم پرداخت.

وی افزود: در این جلسات اهمیت طب اورژانس در حوادث جاده ای بررسی خواهد شد و راهکارهایی برای افزایش راهکارها ارائه خواهیم کرد.

وی  ادامه داد: پایگاه های امداد هوایی به 30 پایگاه رسیده تا عید چند پایگاه اضافه خواهد شد که تاثیر به سزایی در کاهش آسیب های مغزی خواهد داشت.

دبیر ششمین کنگره بین المللی ایمنی راه  وسرپرست اورژانس کشور افزود :پایگاه های امداد هوایی کشور تا کنون به 30 پایگاه رسیده و تا پایان سال بر تعداد آن ها افزوده خواهدشد.

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید