برگزاری سمپوزیوم سلول‌ های بنیادی و بیماری‌ های مزمن کلیوی

دومین سمپوزیوم سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌ های مزمن کلیوی و مجاری ادرار با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌ های سلول‌ های بنیادی و مؤسسه خیرین پژوهش سلامت رویان، 19 اسفند ماه امسال برگزار می‌ شود.

به گزارش نبض ما، دومین سمپوزیوم سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی با هدف تشویق دانشجویان و پژوهشگران در سطوح مختلف علمی به تولید و ارائه ایده در زمینه سلول‌ های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌ های مختلف، به ویژه نارسایی مزمن کلیوی برنامه‌ ریزی شده است.

دکتر رضا مقدسعلی، دبیر علمی دومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بیماری‌ های کلیوی و مجاری ادرار با اشاره به جامعه هدف این رویداد بزرگ اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح علمی کشور و تبادل دانش در این زمینه، دومین سمپوزیوم با حضور اساتید برجسته داخلی در حوزه نفرولوژی و اورولوژی و علوم پایه در پژوهشگاه رویان برگزار می‌ شود.

وی افزود: این برنامه به مدت یک روز و به زبان فارسی خواهد بود. جامعه هدف این رویداد، تمام دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان داخلی در رشته‌ های زیست‌ شناسی و گرایش‌ های مختلف علوم زیستی به ویژه دانشجویان دوره‌ های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی به ویژه متخصصین و رزیدنت‌ های رشته‌ های نفرولوژی و اورولوژی هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌ جمهوری، مقدسعلی با بیان اینکه در این سمپوزیوم ایده‌ پردازی هم خواهیم داشت، گفت: در پایان به دو ایده برتر ارسال شده به سمپوزیوم گرنت تحقیقاتی هر کدام به مبلغ 50 میلیون تومان به منظور اجرا و به صورت پروپوزال تحقیقاتی اختصاص پیدا خواهد کرد.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید