تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو

مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.

به گزارش نبض ما، مراسم تشییع ۱۶ شهید آتش‌نشان با حضور گسترده شهروندان تهرانی و مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد. اقامه نماز بر پیکر ۱۶ آتش‌نشان شهید حادثه پلاسکو به امامت آیت الله امامی کاشانی آغاز شد. تشییع‌کنندگان شهدای آتش‌نشان برای اقامه نماز بر پیکر شهدا آماده می شوند.

 امروز قهرمانان وطن را به خانه ابدی بدرقه می‌کنیم؛ دل‌های ماتم‌زده‌مان و اشک‌هایی که بر گونه‌هایمان جاری است، نشان از قدردانی و سپاسگزاری از فداکاری و دلاورمردی‌شان است. بیش از ۱۰۰ نفر از آتش‌نشانان با لباس‌های فرم در صفوفی منظم در مقابل ورودی شبستان مصلای تهران به احترام شهدای آتش‌نشان ایستاده‌اند.

مردم در تشییع آتش نشان ها

در پشت سن اصلی، تصاویری از حادثه آتش‌سوزی پلاسکو و شهدای آتش‌نشان در حال پخش است. آیت الله امامی کاشانی، نماز شهدای آتش نشان را می خوانند. سفیر سوریه در ایران از شرکت کنندگان مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، شهردار تهران، رئیس مجلس، معاون اول رئیس جمهور، دادستان کل کشور، وزیر کشور، وزیر دادگستری و جمعی از شخصیت‌های سیاسی در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در مراسم حضور دارند.

مردم با در دست داشتن گلایل های سفید در محل مراسم تشییع حاضر شده اند.

شهید آتش نشان

ندای الله اکبر در مصلای تهران

مردم حاضر در مراسم با شنیدن نام هر یک از شهدای آتش نشان، ندای الله اکبر سر می دهند. شهردار تهران در مراسم تشییع شهدای آتش نشان حضور یافت. خانواده شهدای آتش نشان نیز در مراسم حضور دارند.

خانواده آتش نشان

آمده ایم که بگوییم فراموشتان نمی کنیم…

منبع: فارس، مهر

 

 

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید