طرح کابینت شیک برای آشپزخانه لوکس

در طراحی داخلی خانه های ایرانی، دکوراسیون شیک و زیبای آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد. با استفاده از انواع طرح کابینت می توان طراحی های زیبا و مدرنی برای دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفت.

گردآوری- نبض ما

طراحی و ساخت طرح کابینت ایرانی متناسب با فرهنگ و سلیقه ایرانیان نقش موثری در زیبایی

با استفاده از انواع طرح کابینت می توان طراحی های زیبا و مدرنی برای دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفت.

های ایرانی دارد. اگر سری به مغازه های مربوط به کابینت سازی بزنید با انواع و اقسام و مدل ها و طرح ها و رنگ های آن ها رو به رو خواهید شد.

تفاوت در طرح ها و متریال های مورد استفاده در کابینت آشپزخانه اگرچه باعث پیشرفت های مناسبی در جهت زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه گشته است اما به همان میران نیز افراد مختلف را در انتخاب طرح، رنگ و متریال ایده آل برای کابینت آشپزخانه با مشکل رو به رو کرده است.

طرح کابینت ها متفاوت اند نظیر کابینت گلاس و کابینت ام دی اف و کابینت چوبی و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود و سلیقه شخصی تان یکی از انواع طرح کابینت را انتخاب کنید. از جمله کابینت های محبوب مورد استفاده در آشپزخانه های ایرانی، کابینت هایی با متریال ام دی اف و متریال هایی وابسته به صنایع چوبی می باشند که با تنوع طرح ها و رنگ های متفاوت جلوه ای ویژه به دکوراسیون آشپزخانه می بخشند.

در اکثر آشپزخانه های امروزی میزان فضای ذخیره سازی کابینت ها اهمیت فوق العاده ای دارد زیرا تنوع لوازم مورد استفاده در آشپزخانه در سال های اخیر، افزایش قابل توجه ای داشته است و همین امر باعث می شود در کنار ایجاد فضاهایی در میان کابینت ها برای قرار گیری ماکروفر، هود، ماشین رخت شویی، یخچال و…، نیاز به ایجاد فضاهایی در داخل کابینت ها برای نگه داری لوازم گوناگون آشپزی، ظروف غذا و نیز لوازم تزئینات و… باشیم.

طرح کابینت چوبی یکی از زیباترین طرح های کابینت برای آشپزخانه است که در انواع سبک های مدرن و کلاسیک موجود است. معمولا مدل کابینت چوبی با طرح های کلاسیک اجرا می شود. انواع کابینت های چوبی از بافت های ساده و پیچییده چوب تهیه می شوند و اگر  میخواهید در درون دکوراسیون آشپزخانه خود فضایی متفاوت و زیبایی را بوجود آورید کابینت های چوبی می توانند برای شما انتخاب ایده آلی باشند.

قیمت کابینت ها به سازنده آن، تعداد کابینت ها و سایز آن ها، جنس و امکاناتی که دارند بستگی دارد. در بازار انواع و اقسام مدل های کابینت از نوع قدیمی آن گرفته تا مدل های مدرن و امروزی، فریم دار و یا بدون فریم وجود دارد. بهتر است برای تهیه کابینت به سراغ جنس های با کیفیت تر و مرغوب تر بروید هر چند که گران قیمت نیز هستند. برای تهیه کابینت چوبی معمولا از انواع و اقسام چوب مانند افرا، گردو، گیلاس، توسکا، کاج، بلوط، تبریزی و … استفاده می کنند.

مقاوم ترین چوب ها، چوب گردو و بلوط می باشند این چوب ها بسیار سنگین نیز هستند. برای کابینت چوب افرا یا گیلاس مناسب تر از بقیه چوب ها هستند. چوب های توسکا و تبریزی نیز قیمت پایین تری دارند.

        

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید