کاربرد سنگ پا در تصفیه بدن

با خواندن مطلب زیر به کمک نسخه های طبیعی می توانید خونتان را تصفیه و سموم بدنتان را دفع کنید.

حیدر عظمائی پژوهشگر طب سنتی گفت: استرس، مشکلات عصبی، اختلالات خواب و استنشاق هوای آلوده موجب پایین آمدن کیفیت خون و افزایش اسید اوریک در بافتهای ضعیف بدن می شود.

وی در ادامه افزود: استفاده از غذا های چرب و ناسالم، تند خوردن، حرف زدن بین غذا و مصرف مایعات در میان آن ،موجب هضم ناقص و فساد غذا در معده می شود، همچنین مصرف زیاد مواد غذایی با اسید اوریک بالا مانند عدس، چای پر رنگ و گوشت گاو بسیار خطرناک است.

این پژوهشگر طب سنتی با تاکید بر نقش یبوست در افزایش سموم تصریح کرد: در بیماران مبتلا به خشکی روده، اسید اوریک مجددا جذب خون می شود،تجمع این سموم در بدن موجب تاری دید، اختلالات عصبی، تپش قلب و انگل گذاری می شود، همچنین عدم سم زدایی بدن موجب ایجاد غلظت خون،گرفتگی عروق، جوش، کابوس های شبانه و نقرس می شود.

عظمائی تاکید کرد: حجامت به همراه بادکش مهم ترین نوع سم زدایی در طب سنتی است، همچنین سونای خشک،استفاده از سفیدآب و سنگ پا در دفع موضعی سموم بدن تاثیر بسزایی دارد.

وی اظهار کرد:شاتوت یکی از قوی ترین میوه هایی است که به تصفیه بافت کبد کمک می کند،همچنین آب انگور ، زرشک سیاه ،غوره ، انار و آلبالو از دیگر میوهای پاک کننده کبد هستند.

این پژوهشگر طب سنتی بیان کرد:استفاده از یک قاشق عسل ، لیمو ترش تازه به همراه آب از مهم ترین آنتی اکسیدان و آنتی بیوتیک ها برای پاکسازی گوارش و معده محسوب می شود.

وی با تاکید بر تاثیر چشمگیر جوشانده پیاز در سم زدایی بدن تصریح کرد:جویدن پیاز به پاک کردن سینوس ها و غدد اشکی ، درمان سرماخوردگی، عفونت لثه، عفونت گوش کمک می کند، همچنین استفاده از چای ترش،چای سبز، بومادران، بابونه ، کاسنی، کیالک، خارخاسک در تصفیه خون تاثیر بسزایی دارد.

استفاده از یک قاشق غذا خوری سرکه سیب (در افراد چاق) یا سرکه انگور (در افراد لاغر) به همراه یک قاشق عسل، یک لیوان آب و دو قاشق عرق نعنا، به خونسازی و تصفیه آن و درمان بیماری های خونی کمک می کند.

همچنین استفاده از روغن های طبیعی مثل روغن زیتون بودار(تصفیه نشده بکر) ، روغن کنجد و روغن بادام شیرین در این زمینه بسیار موثر است.

عظمائی در پایان یادآور شد:روزانه مصرف سه استکان از ترکیب عرق شاتره، کاسنی، بید، کیالک و خارخاسک نیم ساعت قبل از غذا یا 2 ساعت پس از آن باعث پاکسازی کلیه، کبد و قلب می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید