نکات مهم درباره پالتو مردانه

برای روزهای سرد پاییز و زمستان که هوا گاهی بشدت سرد و گاهی نسبتا گرم و آفتابی می شود، داشتن پوششی مردانه و مناسب هر دو وضعیت سرد و گرم از ضروری ترین کارها برای جلوگیری از سرماخوردگی و بیماری است.

به گزارش نبض ما به نقل از جام جم آنلاین، پالتوهای شیک و خوش دوخت که با بر تن کردن آنها می توانید در کنار گرما از ظاهر مرتب و زمستانی خود لذت ببرید. چون در زمستان و خنکی تند پاییزی هیچ چیز شیک تر و زیباتر از یک پالتوی مردانه نیست. پالتویی که همراه با لباس های دیگر مانند کت و شلوار، پیراهن و پلیور برازنده می شود .

حالا که بازار لباس های زمستانه گرم است، بهتر است قبل از خرید کمی درباره مدل های پرکاربرد و تازه تر دنیای پالتوهای شیک مردانه بدانید و برای انتخاب این همراه زمستانی خود کمی بیشتر وقت بگذارید.

کلاسیک پوش ها

یکی از پالتوهای شیک مردانه که هنوز بعد از گذشت سال ها طرفداران خود را دارد پالتوهایی از جنس پارچه گاباردین ضدآب و بسیار سبک به رنگ های کلاسیک مشکی و خاکستری است. پوششی جدی که محبوبیت آن به دوران جنگ جهانی برمی گردد و یقه پهن و دو ردیف دکمه جلوی این پالتو، آن را در مقابل باد و باران مقاوم کرده است. تولید و عرضه این پالتوها برای محافظت از ارتش در برابر سرما از همان سال ها تا امروز ادامه یافته و این لباس را به پوششی معروف برای روزهای سرد تبدیل کرده است.

رسمی پسندها

پالتوهایی با یک ردیف دکمه بدون سرشانه و کمربند از جنس فوتر یا پشم یکی از دیگر از انواع پالتوهای شیک زمستانه است که امسال با کمی تغییرات در طراحی شکل یقه ( به شکل ایستاده یا گرد) برای پوشش این فصل مردان به چشم می خورد. پوششی کاملا رسمی که خوش پوشی شما را از محل کار تا دید و بازدیدهای خانوادگی و جلسات مهم به بهترین شکل معرفی خواهد کرد.

اسپرت پوش ها

در طراحی پالتوهای شیک و اسپرت امسال، جزئیات بیشتری مانند سرشانه، دکمه های زیاد، زیپ، جیب های متعدد، کمربند و کلاه استفاده شده است تا پوشش گرم شما در کنار پلیوری یقه برگردان و شلواری جین یا کتان بهتر به نظر برساند. از طرفی در این سبک دستتان در انتخاب رنگ باز است پس با فاصله گرفتن از رنگ های تیره سراغ رنگ های متضاد بروید.

چرم پسند ها

یکی از مقاوم ترین و گرم ترین پوشش های زمستانه که هرسال به تعداد طرفداران آن افزوده می شود همین پالتوهای شیک چرم است. این روزها تولیدکنندگان زیادی سراغ طراحی و تولید این جنس پالتوهای کوتاه و بلند مردانه رفته اند و می توانید با چرخ زدن در آنها با انتخاب یک پالتوی بلند چرم بدون سرشانه با دکمه های کوچک و جیب های مخفی، پوششی جذاب برای خودتان درنظر بگیرید.

jack-wolfskin-milton-coat-1702441-1010-back

مولفه های یک پالتوی زنانه خوب چیست؟

پالتوهای شیک ،سـاده و بلند

چند لایه پوشیدن در این فصل بجز ظاهر نه چندان خوب، به پوششی ناراحت و دست و پاگیر هم برای شما تبدیل خواهد شد. برای همین لباس های گرم زمستانی زیادی است که باید در کمد لباس های شما باشد، یکی از آنها پالتو است.
پالتوهای شیک و  خوش دوخت که خوش پوشی شما را تکمیل و تن تان را در سرمای زمستان گرم و محفوظ نگه می دارد و پوششی کامل را همراه با چادر نیز می تواند برای شما رقم بزند. در این بخش با معرفی جدیدترین پالتوهای  زنانه به شما کمک می کنیم تا با توجه به اندام و فرم ظاهری تان انتخاب بهتری داشته باشید.

ساده، بلند و شکیل

امسال هم بازار تولید پالتو و کت های بلند است؛ پالتوهایی با تن خورهای عالی و دوختی ساده که یقه های هفت و انگلیسی آنها را کمی از سادگی دور کرده است. دکمه های این پالتوها مخفی و جیب های آنها ساده است، پس کافی است با استفاده از رنگ های متنوع این سبک پالتوهای شیک اما ساده پوشش خود را چشم نوازتر کنید. طراحی این پالتوها روی پارچه های پشم شتر، فوتر و حتی چرم طرفداران بسیاری دارد پس با در نظر گرفتن بودجه، میزان گرما و سلیقه خود دستتان برای انتخاب جنس این پالتوها باز است.

خانم های کارمند

پالتوهایی با دو ردیف دکمه های بزرگ، کمربند و سرشانه از جنس پشمی، کتان و شمعی با رنگ های تیره پشت ویترین پالتوفروشی ها به وفور به چشم می خورند. این نوع پالتوها به دو شکل بلند و کوتاه با سبکی نیمه رسمی با جیب های بزرگ و کاربردی، انتخاب مناسبی برای خانم های شاغل و محصل محسوب می شود. البته امسال در طراحی بسیاری از آنها با الهام از طرح های سنتی از پارچه های طرح دار چهارخانه با رنگ های روشن استفاده شده است که برای خانم هایی با وزن مناسب یکی از پالتوهای شیک به شمار می رود.

اگر اضافه وزن دارید

اشتباه نکنید و برای پوشاندن اضافه وزنتان سراغ پالتوهای گشاد و کوتاه نروید. رنگ های تیره، بهترین همراه شما خواهد بود از طرفی با انتخاب پالتویی با طرح راه راه عمودی کشیده تر و لاغرتر به نظر خواهید رسید. نیم پالتوهای مد شده امسال هم که در قسمت کمر کمی تنگ تر و پایین نسبتا کلوشی دارند هم می توانند کمر شما را باریک تر نشان دهند.

رسمی و باوقار

تنوع پالتوهای بلند در میان طراحی های ارائه شده امسال بوضوح به چشم می خورد، پس اگر در ظاهرتان دنبال وقار هستید انتخاب پالتوهایی از جنس فوتر را با یقه هایی که به وسیله دکمه بسته می شوند و از قسمت کمر به شکل دامن های بلند و نیمه کلوش هستند، دست کم نگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید