دکوراسیون منزل امیلیا کلارک

امیلیا کلارک ، ستاره سریال بازی تاج و تخت، مالک منزلی به ارزش 4.64 میلیون دلار است که در منطقه وست ساید واقع شده است. این بنا 2800 متر مربع مساحت دارد.

گردآوری – نبض ما

در این پست قصد داریم تصاویری از منزل یکی از بازیگران مشهور انگلستان را قرار دهیم. زیبایی و طراحی فوق العاده دکوراسیون داخلی این منزل ارزش این را دارد که بارها چشم به آن بدوزیم.

امیلیا کلارک در تاریخ ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۶ در لندن، انگلستان متولد شد و در برکشایر بزرگ شد. پدر امیلیا کلارک یک مهندس صدا در تئاتر، مادر او یک تاجر، و برادر کوچکتر او در حال مطالعه سیاست است. او اولین نقش خود را در تئاتر در سنت ادواردز و مرکز درام لندن در سال ۲۰۰۹ شروع کرد و در تلویزیون در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی دکترها، و در سال ۲۰۱۰ فیلم Triassic Attack بازی کرد. مدت کوتاهی پس از آن، او برای بازی در مجموعه تلویزیونی از بازی تاج و تخت انتخاب شد. در سال ۲۰۱۱، او جایزه امی به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام برای نقش خود به عنوان دنریس تارگرین را به دست آورد.

 این منزل مسکونی دو اتاق خواب، سه حمام و یک استخر به مساحت 30 فوت که در حاشیه طول منزل گسترده شده است را در بر می گیرد. عقب نشینی های خصوصی منزل به کمک تعداد انگشت شماری از درهای کشویی بسیار بزرگ ( مشابه آن ها که در اتاق خواب و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. ) قابل دسترس است.

img_1228_blended1-edit-edit

img_0953_blended1-edit

کابینت های آشپزخانه منزل امیلیا کلارک از چوب سفارشی ساخته شده اند. همچنین در وسط این آشپزخانه، یک کابینت سنگی ساخته شده از سنگ مرمر نیز قرار دارد.

img_1337_blended1-edit1

img_1387_blended1-edit-edit

اتاق خواب اصلی منزل امیلیا کلارک ، دارای دیواری شیشه ای است که رو به استخر و باغ باز می شود. علاوه بر این، فضای قابل توجهی جهت قدم زدن و قرار دادن گنجه ها در اتاق تعبیه شده است. همچنین یک وان اختصاصی نیز برای این اتاق طراحی شده است که کاملا ساکت و بی سرو صداست.

img_1657_blended1-edit-edit-edit

img_1561_blended1-edit-edit

پنجره های سرتاسری، طراحی که باعث افزایش فراوان نور طبیعی می شود و فضای بازی که در داخل منزل در نظر گرفته شده است، از ویژگی های قابل توجه و دوست داشتنی این خانه است. همچنین به کار گیری بتن در قسمت هایی از دیواره ها به خصوص باکس پله، حسی متفاوت و مدرن به خانه بخشیده است. ترکیب متریال چوب با مبلمان مدرن خانه، فضایی دنج و راحت ایجاد کرده و محیط را ازنظر رنگی به تعادل بصری رسانده است.

img_1478_blended1-edit

img_1424_blended1-edit

خانم امیلیا کلارک ، یک اتاق اختصاصی برای پرو لباس های خود در نظر گرفته است که طراحی این اتاق و نحوه چیدمان آن نیز قابل توجه است. به علاوه اتاق مطالعه با چیدمان زیبای قفسه های کتاب و رنگ بندی فوق العاده مبلمان، طرحی چشم نواز را به وجود آورده است.

emilia-clarke-house-4-1476398297-640x427

emilia-clarke-house-28-1476397776-640x429

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید