شکم خود را با این حرکت ورزشی آب کنید!

انجام دادن این حرکت ورزشی به آب کردن شکم و چربی های پشت ران کمک فراوانی می‌کند و باعث تقویت عضلات پایین‌تنه هم می‌شود.

حرکت اول برای آب کردن شکم و پشت ران (سمت چپ)

-ابتدا سرپا بایستید و در حال که زانوهای‌تان کاملن صاف هستند، پاها را به اندازه طول کف یک پای خود از هم باز کنید.

-دست‌ها را در در حالی که آرنج‌ها کاملا صاف هستند، جلوی خود و موازی با زمین نگه دارید.

-۵ ثانیه در این حالت بمانید و آماده انجام حرکت اصلی شوید.

حرکت دوم برای آب کردن شکم و پشت ران (سمت راست)

-کم‌کم زانوها را خم کنید و حالت نیمه‌نشسته به خود بگیرید.

-زانوها را تاجایی که زاویه ۹۰ درجه‌ای بین ران و ساق پا ایجاد شود، خم کنید.

-۳۰ ثانیه در این حالت بمانید و حداقل ۳ نوبت در روز و هر نوبت هم ۵ مرتبه این حرکت را تکرار کنید.

منبع: مهر

شکم خود را با این حرکت ورزشی آب کنید!
4.5 (90%) 2 رای

ساختمان پزشکان

دکتر حسین نجفی

متخصص قلب و عروق

دکتر فریبا هندسی

متخصص فشارخون

دکتر مجید نجفی

متخصص بیهوشی و درد

دکتر مهرداد فلاح

متخصص دندانپزشکی

ممکن است شما دوست داشته باشید