پسردار شدن با ۶ راهکار معجزه‌آسا

برای پسردار شدن تضمینی چی بخوریم؟ ساده ترین راه برای پسردار شدن دنبال کردن راه حل های خانگی و رژیم های غذایی  است. به جای اینکه روش های پزشکی که هزینه های هنگفت و عوارض جانبی بسیاری دارند را امتحان کنید این روش های ساده و کاربردی را دنبال کنید تا بتوانید روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن در یک کلام را امتحان کنید. در واقع روش‌های خانگی مطمئن ترین راه پسر دار شدن است.

استرس کمتر برای پسردار شدن تضمینی

شغل پدر بچه به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد.  آمارها نشان می دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط های استرس زا  کار می کنند و در معرض آلودگی های مختلف مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر است.

مثلا در شغل هایی مانند رانندگی، تکنیسین‌های کارخانه های بزرگ و حتی خلبان‌ها که دائما در استرس‌اند احتمال دختردار شدن بیشتر می‌شود.

بهترین زمان داشتن رابطه

یک روش صد در صد پسر دار شدن داشتن رابطه در زمان مناسب است. همه می‌دانند که باید در روزهای تخمک‌گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزندآوری را بیشتر کنند اما داشتن رابطه در یک زمان خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را بیشتر می‌کند.

بیشترین احتمال پسردار شدن داشتن رابطه جنسی از ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن است. برای این کار حتما باید تاریخ دقیق تخمک گذاری را بدانید.

اندازه‌گیری PH بدن

بدن هر انسانی PH خاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری‌ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می‌کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم‌ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می‌مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.

اندازه‌گیری PH بدن برای پسردار شدن

چگونه رحم را قلیایی کنیم؟

روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن وجود ندارد. اساسا هر کدام از روش ها، در صورتیکه به صورت کامل انجام شود، احتمال موفقیت آمیز بودن را بالا می برد. پس نباید به صورت قطع و یقین یک روش را تایید نمود. با این حال، اگر زنان سه تا چهار ماه پیش از بارداری به مصرف غذاهای قلیایی بپردازند یا واژن خود را پیش از رابطه جنسی با شوینده‌های قلیایی نظیر آب گازدار خوراکی بشویند، فضای رحم قلیایی می‌شود. قلیایی شدن محیط رحم باعث می‌شود که اسپرم‌های حمل کننده کروموزوم Y حرکت راحت تری داشته باشند و این موضوع احتمال پسردار شدن را افزایش می‌دهد.

غذاهای دارای خاصیت قلیایی غذاهایی هستند که سدیم و پتاسیم بیشتری دارند، غذاهایی نظیر ماهی، موز، نمک و گوشت این خاصیت را دارند. البته دقت در مصرف این غذاها ضرورت دارد، زیرا مصرف بیش از اندازه این غذاها می‌تواند بیماری‌های دیگری را ایجاد کند. محصولات لبنی نظیر ماست، شیر، پنیر و شیرینی‌ها خاصیت اسیدی بیشتری دارند و باید برای پسردار شدن از مصرف آنها پرهیز شود و اگر کسی می‌خواهد دختر دار شود، بهتر است بیشتر به مصرف غذاهایی بپردازد که دارای خاصیت اسیدی هستند و از غذاهای قلیایی پرهیز کند.

جدول رژیم غذایی برای پسر دار شدن در یک کلام

برای بهبود شرایط پسردار شدن، بهتر است شوهر نیز از چنین برنامه غذایی پیروی کند. همسر باید دو هفته پیش از انجام رابطه جنسی جهت بارداری به مصرف غذاهای قلیایی بپردازد.

بهترین رژیم غذایی برای پسر دار شدن کدام است؟

غذاهای قلیایی شامل سبزیجات، میوه‌ها، شیر، جوانه گندم و موارد دیگر می‌شود (جدول مواد غذایی قلیایی را مشاهده کنید).

رژیم غذایی اسیدی و قلیایی

از طرف دیگر شوهر باید به مصرف بیشتر غذاهای دریایی، گوشت و غذاهای سرشار از پروتئین بپردازد. غذاهای دریایی نظیر صدف‌ها، میگو و خرچنگ منبع فوق العاده ای برای روی هستند و روی می‌تواند تعداد اسپرم‌ها را به میزان زیادی افزایش دهد. عصاره صدف نیز می‌تواند چنین تاثیری داشته باشد.

داروهای گیاهی برای قلیایی شدن رحم

در جدول به این نکته دقت شود که نمره منفی PRAL نشان می‌دهد که غذا قلیایی است؛ نمره مثبت PRAL نشان می‌دهد که غذا اسیدی است؛ و نمره صفر نشان می‌دهد که غذا خنثی است.

سبزیجات به طور عمومی2.8-
مارچوبه0.4-
بروکلی1.2-
هویج4.9-
گل کلم4.0-
کرفس5.2-
کاسنی دشتی2.0-
خیار0.8-
بادمجان3.4-
تره فرنگی1.8-
کاهو2.5-
قارچ1.4-
پیاز1.5-
فلفل1.4-
سیب زمینی4.0-
تربچه3.7-
اسفناج14-
آب گوجه فرنگی2.8-
گوجه فرنگی3.1-
کدو سبز2.6-

خوردن لیمو بیشتر

لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می‌کنند این میوه بدن را اسیدی می‌کند اما این باور غلط است. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می‌شود و احتمال پسردار شدن زیاد می شود. پس اگر می خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو درست کردن لیموناد تازه بدون شکر است. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید چون بدن شما اسیدی می شود و نتیجه عکس می گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می شود.

بیشتر ژلاتین بخورید

یکی دیگر از راههای حتمی پسر دار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است. هر چه سطح تستسترون در بدن بیشتر باشد احتمال داشتن فرزند پسر بیشتر است.

مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسیدهای زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی هم اسپرم هایی که در محیط های مغذی نگه داری می شوند احتمال پسر شدن فرزند را بیشتر می کنند.

نوشیدن چای اسطوخودوس

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است. قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدن کمک می کند.

همه ی این روش هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می کنند و حتی اگر نتیجه ای نگیرید ضرری نکرده اید چون هیچ کدام از این توصیه ها عوارض جانبی ندارند.

نوشیدن چای اسطوخودوس برای پسردار شدن

توصیه های طب سنتی در روابط جنسی

در کتاب نسل سالم “راهکارهای پیش از بارداری با رویکرد طب سنتی ایرانی، طب اسلامی، طب نوین” آمده است، از دیدگاه طب سنتی، چند مسئله در پسر شدن جنین موثر است. یکی از مواردی که بهتر است رعایت شود زمان انجام رابطه زناشویی است. از روزی که زن از عادت ماهیانه پاک می شود تا هشت روز پس از آن احتمال پسر شدن بیشتر است.

فاصله بین آمیزش، چهار روز

بهتر است رابطه جنسی  را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشند.

چگونگی قرار گرفتن بدن

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی  نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و  منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.

پس از پاک شدن از عادت ماهانه

در کتاب قانون حکیم بوعلی سینا ذکر شده است که سبب پسر شدن منی مرد آن است که گرم و غلیظ باشد، رابطه بدون فاصله پس از پاک شدن زن از عادت ماهانه باشد و ریختن منی از بیضه‌ی راست مرد باشد تا ترجیحاً به طرف راست رحم ریخته شود.

روش تشخیص بارداری از روی نبض را در این مقاله بخوانید

زن به سمت راست بخوابد

پس از تمام شدن رابطه جنسی، مرد تا مدتی حدود هفت دقیقه از زن جدا نشود و زن هم پس از آن تا نیم ساعت به سمت راست خود بخوابد.

یک نوزاد پسر تصور کنید

حالت روانی زن هم در این زمان مهم است. بهتر است که وی آمادگی برای رابطه جنسی داشته باشد و پیش از آن تحریک جنسی شده باشد و مرد نیز با میل کامل و تحریک جنسی به انجام رابطه جنسی بپردازد. تصورات و تخیلات زن و مرد در حین رابطه هم تأثیر دارد.

اگر هر دو به نوزادی پسر فکر کنند احتمال پسر شدن آن بیشتر است، حتی ممکن است که شکل کودک در آینده به شکل آن چه که در آن لحظه می دیدند یا فکر می کردند در آید.

نگاه کردن پیش از اقدام به بارداری و هنگام رابطه به تصویر پسر در این امر موثر است. می توان گفت، نگاه کردن به عکس کودک پسر و فکر کردن به پسران در هنگام نزدیکی  می تواند موجب پسر شدن جنین گردد.

مکانی تمیز

مکان آمیزش هم مهم است. جای خواب بهتر است پاکیزه و خوشبو باشد و برای خوشبو کردن آن از گل های طبیعی استفاده شده باشد. مواد خوش بو با طبع گرم، مانند عودها و عطرهای گرم مانند عطر مسک، زعفران، عود در محل خوابیدن بگذارند.

استفاده از روغن های گرم

مالیدن روغن های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مردها و در زیر شکم و پهلوها در زن ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی، زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.

بهار یک فصل مناسب

فصل هم در تعیین جنسیت  نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.

بهار یک فصل مناسب برای پسردار شدن

راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری

بعد از بارداری، نمی‌توان جنسیت جنین را تغییر داد. بنابراین برای پسردار شدن، باید قبل از بارداری اقدامات لازم را انجام دهید. پس از اینکه لقاح صورت گرفت و زن حامله شد، راهی برای تغییر جنسیت جنین وجود ندارد. بنابراین تبلغاتی که در مورد راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری در جاهای مختلف می‌بینید صرفا جنبه مالی برای تبلیغ‌کننده داشته و چنین چیزی اصلاً امکان پذیر نیست.

نقش تغذیه برای پسر دار شدن

با توجه به طول دوره ی ساخت اسپرم، که ۸۵ روز است، بهتر است رژیم‌های غذایی به همین اندازه ۸۵ روزه، یا اگر امکان ندارد حداقل برای ۴۰ روز رعایت شوند.

خوردن ادویه ها و مواد غذایی که طبع آنها مایل به گرمی است نیز می‌تواند باعث پسر شدن جنین شود، مانند:

  • غذاهای با طبع گرم، مانند آش های سبک ساده از برنج و گوشت که در پخت آنها از تخم شبت، سبزی تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل، زیره استفاده شده است.
  • زرده تخم پرندگان (کیک، بلدرچین) و تخم مرغ نیم برشت
  • گوشت بره، بلدرچین، میگو
  • شیر برنج، با کمی عسل و زعفران
  • یک قاشق مرباخوری تخم یونجه با دو قاشق غذاخوری عسل صبح ها
  • حلوا که با شکر یا شیره انگور پخته شده باشد
  • مرباهایی که خاصیت گرمی دارند، مانند مربای زنجبیل، شقاقل، بالنگ
  • حلیم هایی که در آنها گندم، برنج، نخود سیاه ریخته شده باشد؛ همراه حلیم کمی دارچین و فلفل مصرف شود
  • سبزی هایی مانند کرفس، نعنا، شاهی، تره تیزک، پیاز، تره، سیر تازه و خشک
  • صیفی جات مانند جذر (هویج محلی، زردک)، بادنجان، لوبیا سبز
  • مغزها مثل پسته، حب صنوبر (چلغوزه)، گردو، فندق
  • غذاهایی که در آنها از گندم، نخود، یونجه و برنج استفاده شده است.
  • میوه هایی مانند انجیر، انگور شیرین، مویز سرخ، اترج (بالنگ)، لیمو، میوه دستنبو
  • روغن کنجد، روغن بادام شیرین، روغن گاو تازه در غذاها
  • نوشیدنی های شیرین مانند شیره خرما، شیره انگور و شربت عسل
  • از ادویه های گرم کننده در پخت غذاها یا حلواها استفاده شود، مانند: مرزنجوش، زعفران، عنبر، مشک، مصطکی، بذر کرفس، انیسون، بذر انجره، بذر شلغم، تخم نعنا و خارشتر

عرق کاسنی برای پسر دار شدن

در زمانی که، پس از انجام دادن رژیم جنسیت، تصمیم به بارداری دارید:

  • از نخستین روز عادت ماهانه، زن و شوهر روزانه هفت عدد خرما و روزانه یک بار جوشانده ی ریشه کاسنی (به اندازه یک تکه دو سانتی متری در یک لیوان آب جوش دم کرده) بخورند.
  • زن در زمان قاعدگی نبات داغ یا زعفران، شربت عسل و زعفران با آب گرم، پسته و کاچی یا هر حلوایی با هل و زعفران مصرف کند.

در مدت زمان انجام رژیم، زن و مرد از موارد زیر پرهیز نمایند:

  • بوییدن و خوردن کافور در زن و مرد هر دو
  • پرخوری، آشامیدن زیاد آب یخ و آب سرد
  • موادی که طبع سرد دارن، مانند عدس، کشک، پنیر، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش
  • خوردن ترشی در غذا و همراه غذا و میوه های ترش
  • خوردن خیار، گشنیز خشک و تازه، کاهو، کدو سبز
از کجا بفهمیم نوزاد ما پسر است؟ بر روی لینک زیر کلیک کنید

علائم بارداری پسر

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

3.9/5 - (253 امتیاز)
منبع chinesegenderchart theworldlinker

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

127 نظر
  1. فرفر می‌نویسد

    چند راهکار معجزه آسا هم برای دختر دار شدن بگین

    1. منفرد می‌نویسد

      خوش به حالتون دختر می خواین، شوهرم به خاطر پسردار نشدن داره منو طلاق می ده،امیدوارم راهکارهاتون موثر باشن؟؟

      1. عزیزی می‌نویسد

        با سلام، همسر شما سواد دارد؟ در پسر یا دختر دار شدن ، نقش مهم مرد است.

        1. شکوفه می‌نویسد

          سلام عزیزا اول توکل به خدای مهربون.بعداعتمادب نفس داشته باشین.من خودم ۲۳سال دارم یه دختردارم الان تورژیمم براپسردارشدن بیشتربایدرعایت کرد

          1. خانم ترانه می‌نویسد

            سلام من بعد از ۵ سال جلو گیری طبیعی حامله می شم

          2. ناشناس می‌نویسد

            من دوتادختردارم ۲۶ سالمه خیلی دلم میخادیه پسرداشته باشم اما میترسم پیشگیرموقطع کنم یعنی مشه منم پسرداشته باشم

          3. امیر می‌نویسد

            تاثیر داره

      2. تبسم می‌نویسد

        اگه شوهرتون انقدر عقب موندست تقصیر خودتونه اگه چاربار میزدین تو دهنش الان اینجوری نمیشد بهش بگو اگه پسر میخواد خودش بزاد اگرم نمیتونه بشینه سرجاش حرف نزنه

        1. ناشناس می‌نویسد

          اوکی

        2. ریحان می‌نویسد

          این چه طرز صحبته دوست عزیز…همه که نمیتونن باشوهرشون مثل شما از روش تو دهنی استفاده کنن😕

          1. رها می‌نویسد

            😂😂😂👍👍👍👍👍

          2. فهيمه می‌نویسد

            پس باید مثل بدبختها هر روز تحقیر شن تا در نهایت بمیرن…
            هر کسی باید خودش برای خودش ارزش قائل باشه تا این تبعیض های جنسیتی جمع بشه…
            مگه دختر و پسر داره!!!!!
            بچه یه هدیه از طرف خداست انشاله که خدا به آدمهای بیشعور هیچ وقت طفلی نده… آمین

        3. ناشناس می‌نویسد

          ای وااااااای😂

        4. نیلوفر آبی می‌نویسد

          با سلام آره تقصیر ما چیه که بچه دختر میشه اگر بلدن خودشون پسربیارن بخدا دختر بهتر از پسره مامانم پسر داره هیچ خیری نبرده ولی ما سه خواهرم هرلحظه به فکر مامانم هستیم خدا به مردها عقل بده که بخاطر پسر دیگه مارا اذیت نکنن

      3. ندا می‌نویسد

        بجای طلاق برین یه دکتر برای مشاوره پیدا کنید اما من شنیدم این روش های ای وی اف سرطان زاست از اون استفاده نشه

      4. زینب می‌نویسد

        سلام من میخواستم راهکار برای خارش در بارداری و نوزاد زود راس توصیح بدین

      5. ناشناس می‌نویسد

        اگر خیلی به پسر علاقه داره بیست میلیون مرحمت کنن و برید آی وی اف صد در صد تضمینی

        1. ناشناس می‌نویسد

          سلام چجوری

      6. صحرا راد می‌نویسد

        عزیزم حتما ب این ای دی تو اینستا پی ام بده راهنمایی کنمت تا ب خواستت برسی حتما sahra___rad1389

      7. ناشناس می‌نویسد

        ببخشید ولی به اون شوهر بی مغزتون بگین پسر یا دختر بودن از مرد هستش ربطی به زن ندارد

      8. ناشناس می‌نویسد

        خاک بر سرش واقعا

  2. مونا می‌نویسد

    چرا اینقدر ضعیف، واقعا به همین راحتی اجازه میدید وقیح باشند، تو رو خدا قوی باشید و نزارید هر کسی هر کاری میخواد به سرتون بیاره. واقعا آدم متاسف میشه.

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام میخوام بچه ام پسر بش اگ ی روز قبل از تخمک گذاری اقدام کنم نتیجه میگیرم؟

      1. ناشناس می‌نویسد

        زن باید درون واژنشو با محلول آب شستشوی قلیایی بده ۱۵ دقیقه قبل از نزدیکی.

  3. لیلا می‌نویسد

    عزیزم برای شوهر شما واقعا متاسفم این مرده که در تعیین جنسیت نقش داره چون اسپرم مرد حاوی سلول های xوy اما تخمک خانم فقطx هستش پس تعیین جنسیت با مرده نه زن

    1. ناشناس می‌نویسد

      زن هم مهمه

      1. دنیا می‌نویسد

        چگونه پسر دار شویم تا مورد اذیت اونای که پسر دار هستند نشویم منو خیلی زخم زبان میزنند توکل بر خدا منم انقدر درش را میزنم تا باز کند

    2. حدیث می‌نویسد

      افرین به شمامنم دوتا دختر دارم خدا رو شکر میکنیم که سالمن و سلامت وضع مالی خوبی ندارم ولی خیلی خوشبختم

  4. روح الله می‌نویسد

    برای شوهر عقب افتاده شما متاسفم.من مرد هستم ولی واقعا حالم از همچین مردایی بهم می خوره که به این شدت خودخواه و نفهم هستن.

  5. مادر می‌نویسد

    من اگه جای شمابودم دیگه بچه دارنمیشدم که هیچ،ولشم میکردم میرفتم

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام بر دوستان گلم
      یه راه تضمینی پسردار شدن میخام اگه دوقلو باشه عالیییه
      کسی جایی مشاوری دکتری چیزی می‌دونه
      ممنون راهنمایی کنید ؟

      1. روزین می‌نویسد

        سلام خسته نباشید امیدوارم حال دلتون خوب باشه روژین هستم من قصد بارداری دارم شاید ۵ ماه دیگ یه رژیم غذای خوب واسه خودم وشوهرم میخواستم برادرشوهرهام همشون دختر دارن میخواستم بپرسم همسرم چه غذاهای باید استفاده بکنه که احتمال پسردارشدنو بالا ببریم

        1. فرناز♡ می‌نویسد

          سلام.اول که انشالله هر چی باشه سالم باشه
          چون هردوش لذت داره.
          بعد زرده تخم مرغ با پیاز و روغن زیتون درست کنین یه روز درمیون بخوره.

        2. Sahar می‌نویسد

          منم پسر میخوام بگین چیکار کنم ؟؟؟

          1. amirhassannajafi می‌نویسد

            موارد ذکر شده روی تمام افراد جواب یکسان نمی دهد
            شما می توانید برای پیگیری دقیقتر به متخصص زنان مراجعه کنید

            https://nabzema.com/ساختمان-پزشکان-نبض-ما/بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان

  6. محبوبه می‌نویسد

    چقدر ناراحت کننده اما نقش اصلى تعیین جنسیت بچه رو مرد داره. اما واقعا چقدر شنیدن اینطور چیزا ادمو ناراحت میکنه

  7. یاسی می‌نویسد

    خاک تو سر شوهرت.من خدا رو شکر یه دختر خوشگل دارم الان برای بارداری دوم خودم دوست دارم پسر بشه که جنسم جور باشه ولی اگرم نشد راضیم به رضای خدا تازه شوهرمم عاشق دختره من بدون اطلاعش اومدم تو این سایت وگرنه اگه بدونه میگه کفره خدا بدش میاد بزار خدا هر چی بهمون داد فقط سالم باشه

    1. ناشناس می‌نویسد

      افرین به شما

  8. ترانه می‌نویسد

    من برای پسر دارشدن پیش دکتر مختاریان رفتم تخصصش تو انتخاب جنسیت هست خواهرم هم برای دختر دار شدن پیشش رفت و بعد از سه تا پسر دختر دار شد اتفاقا از بندر عباس هم بود به شکل مکاتبه ای راهنمایی شد کارش عالیه

    1. ناشناس می‌نویسد

      میشه به ماهم بگین چطورپسردارشویم

    2. سارا می‌نویسد

      میشه ادرس این دکتری که میگن بدین

    3. یکانه می‌نویسد

      سلام این دکتر که گفتین کجاست لطف کنین برام بگین منم میخوام پسر دار شم

    4. ناشناس می‌نویسد

      سلام .محبت میفرماید ادرس چندتا دکتر خوب برای پسردار شدن اعلام بفرمایید

    5. ناشناس می‌نویسد

      سلام دوست عزیز شماره ازش دارید برام بدید

    6. ناشناس می‌نویسد

      میشه شماره ای ازش بدین

    7. نرگس می‌نویسد

      میشع شمارشون روبگید

    8. ناشناس می‌نویسد

      سلام.میشه ادرس دکترروبدین یاشمارش روممنون میشم

    9. نازنین می‌نویسد

      سلام عزیزم میشه آدرس دکتر مختاریان رو بدین ممنون

    10. ناشناس می‌نویسد

      شماره یا آیدی دارین بدین

    11. یلدا می‌نویسد

      سلام میشه آدرس وشماره دکتر مختاریان روبدید

  9. ترانه می‌نویسد

    من پسر میخواستم پیش دکتر مختاریان رفتم خیلی تو کارش وارد بود خواهرم هم از بندر عباس باهاش به شکل مکاتبه ای اقدام کرد و موفق شد دختر دار بشه و بعد از سه تا پسر به آرزوش برسه

    1. آیدا می‌نویسد

      سلام دوست عزیزلطفاآدرس دکترمختاریان وبرام میفرسی من شیرازهستم دکترمختاریان کدوم شهرواستان هس منم دوتادختردارم دوست دارم بچم بشه پسر

      1. Maryam می‌نویسد

        شیراز دکتر زارع که معروفه من ازشون دارو گرفتم بچمم پسره کارشون حرف نداره باحوصله ودقیق ودانا

  10. پريسا می‌نویسد

    دوستان کسی شماره تلفن دکتر مختاریان رو داره

    1. نازنین بانو می‌نویسد

      بله عزیزم ۸۸۷۴۶۱۵۲ هست، توی گوگل سرچشون کنید شماره و آدرسشون هست

  11. مینا می‌نویسد

    عزیزان من همه این کارارو انجام دادم ولی برای بار دوم بچم دختره گول این چیزها و نخورید

    1. مريم می‌نویسد

      چه اشکالی داره که دختر بشه لااقل هر کس شانس خودشو امتحان میکنه کسی نمی گه روش تغذیه صدرصده اما ٨٠ درصد هم بهتر از هیچی است
      حداقل از ای وی اف که سرطان زاست اسفاده نمیکنیم

    2. F می‌نویسد

      تورو خدا راست میگی ؟؟

  12. بانوی سرخ می‌نویسد

    همسرمن مشکلی بادختربودن بچمون نداره اماخواهرش خیلی اذیتمون میکنه.من برای رژیم غذایی تایین جنسیت رفتم و بچم پسرشدولی توچهارماهگی سقط شد.اونم بخاطرکارزیادی که خواهرش ازم میکشیدخداخودش جوابشوبده.

    1. ناشناس می‌نویسد

      الهی بمیره

  13. ساراااااا می‌نویسد

    سلام من الان چند روزه از کیت استفاده میکنم اما یا ی خط میشه یا خط دومی خیلی کمرنگه با توجه ب جدول هم زمان تخمک گذاری گذشته اما ن ترشحی دیدم ن خط تیره ای جیکار کنمما میخوایم اقدام کنیم ب بارداری و پسر میخوایم بچه اولمون تو رو خدا راهنماییم کنید?????

  14. کریمی می‌نویسد

    با سلام.
    در یک قسمت از متن نوشته شده که تستوسترون باعث افزایش تولد پسر می شود. میخواستم بدونم که چگونه باعث می شود و آیا منبع علمی برای آن وجود دارد.
    با تشکر

  15. مهرداد می‌نویسد

    با سلام. من دوست دارم فرزند اولم پسر باشه. یه سوال داشتم خدمتتون:
    اگه یک روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی انجام بشه و روز تخمک گذاری هم نزدیکی انجام بشه،یا حتی روز بعد از تخمک گداری هم نزدیکی باشه( کلا سه روز متوالی نزدیکی صورت بگیره) کدوم اسپرمها با تخمک لقاح پیدا میکنن؛ اسپرمهای قدیمی تر یا جدیدترها؟
    با تشکر

  16. سوزان می‌نویسد

    به نظر من خواست خدا و سالم بودن بچه مهمه من چهار بار باردار شدم سه تا رو از دست دادم و اخری خدا بهم یوسف رو داد که هشت ماهه به دنیا امد همه بارداریهامم پسر بودن هیچ کدوم ازتوصیه ها ربط نداره

  17. حانی می‌نویسد

    سلام من دو تا دختر دارم وباهمسرم تصمیم گرفتیم دوباربچه داربشیم ادرس ی خانم بهم دادن که بادارو گیاهی که میده بچه پسر میشه الان مرحله اولشو دا رم استفاده مکنم گفته مرحله دومش بداز پریود باید استفاده کنم❣

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام مرحله اولش چی بهت توصیه کرده.؟

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام میشه شماره تلفن و ادرسشو بدید.

      1. Maryam می‌نویسد

        اگه خانم زارع رو میگن تو نی نی سایت شمارش هست بزن

    3. ناشناس می‌نویسد

      سلام ببخشید چیا بهتون گفته انجام بدین چه داروهایی گیاهی داد واس پسر شدن

  18. فرشته می‌نویسد

    سلام من ۲۴سالمه دوتا دختر دارم خیلی نگرانم که بچه بعد ی دختر ه یا پسر ه لطفا بگید باید چیکار کنم؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      باید سه ماه قبل از بارداری برین دکتر رزیم بگیرین باتوکل برخدا حتما جواب میگیرین خدا بزرگه

      1. ناشناس می‌نویسد

        ببخشید دکتر زارعی اسم کوچکشان چی هست

  19. ناشناس می‌نویسد

    سلام خواستم ببینم دکتر مختاریان درکدام شهر .

  20. سعید می‌نویسد

    سلام شماره دکتر مختاریان لطف میکنید

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام محمد هستم ۳۷ سالمه اسپرمم ضعیف هست وبچه دار نمیشم چکار کنم وچه داروی مصرف کنم

      1. Maryam می‌نویسد

        فشرده بخورین عالیییییه

      2. ناشناس می‌نویسد

        شما آقامحمد که گفتید بچه دار نمیشید اازعطاری داروی خرنوب را تهیه کنید و بجوشونید توی اب بخورید صبح ناشتا و شب قبل از خواب شنیدمکه خیلی تاثیر داره، انشالله که مشکلتون حل میشه🤲🤲🤲🤲

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام شماره دکتر مختاریان لطفا

    3. ناشناس می‌نویسد

      سلام برای پسر دارشدن باید انار. ترش مصرف شده

      1. ناشناس می‌نویسد

        برای دختر است انار ترش

  21. ناشناس می‌نویسد

    سلام وقتتون بخیروخسته نباشین میخاستم راجب بچه دارشدن ازتون بپرسم من وشوهرم نزدیکی که باهم میکنیم بچه دارنمیشیم نمیدونم علتش چیه خاهش میکنم بهم کمک کنین خیلی بچه دوست داره ممنون میشم راهنماییم کنین

  22. لیلا می‌نویسد

    سلام‌بنده‌دوتادختردارم‌برای‌بارداری‌دوم‌رفتم‌برای‌پسردکتراما‌نشد‌ولی‌شوهرخیلی‌‌دوست‌داره‌ولی‌دیگه‌نمیدونم‌بایدکجابرم‌راهش‌نمیدونم‌‌چیکارکنم‌میشه‌راهنمای‌کنی

    1. توران می‌نویسد

      سلام من سه تا دختر دارم میخوام برای فرزند چهارم پسر دار شوم باید چی کار کنم

      1. لعیا می‌نویسد

        سلام ..ترشی وماست ولبنیات اصلا نخورید …عرق کاسنی وخرما وهویج وزردالو زیاد بخورید

      2. ناشناس می‌نویسد

        سلام.من.سه.دختردارم.باید.چه.کار.کنم.بچه.بعدیم.پسربشه.شوهر.دوست.داره.ممنون

      3. فاطمه می‌نویسد

        سلام من سه تا دختر دارم باید چکار کنم بچه بعدیم

        پسر باشه

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام من یه راه حل خیلی ساده واسه پسر دار شدن دارم سوره یوسف روی آب روزی یک بار تا چهل روز بخونید بیا شامید صدرصد بچه پسر میشه

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلا م خانم بخوره یاآقاآبوکه سوره یوسفوخوندیم

        1. amirhassannajafi می‌نویسد

          سلام
          تاثیر موارد ذکر شده بر جنسیت در مقاله آورده شده
          برخی اقدامات باید توسط خانم،برخی اقدامات توسط آقا و بعضی از آن ها هم باید توسط هر دو نفر صورت بگیرد

      2. ناشناس می‌نویسد

        سلام اصلا این طور نیست جنبه علمی نداره

    3. ناشناس می‌نویسد

      سلام فلفل سیاه خیلی خوبه

  23. حامد می‌نویسد

    باسلام خدمت دوستانی که میگن تعیین جنسیت بااقایون هست.ودرجواب یکی از دوستان که پیشنهاد جدایی از همسر و توهین به شوهر اون مخاطب رو کرده بودن و توهین اهانت به شوهر وی باید بگم که(هرکی گفته تعیین جنسیت بامرده فقط خواسته ناامیدتون نکنه.مثال ساده.چطور زن و شوهری تو چندین سال زندگی صاحب چند تا دختر میشن ولی مرده که میره با زن دیگه ای ازدواج میکنه پسر دار میشه )پس زن جنسیت رو تعیین میکنه

    1. ناشناس می‌نویسد

      خوب شما هم مردی مثل هزاران مرد با فرهنگ عالی پسر دوست نتظار بیشتری نیست

      1. مامان آتنا می‌نویسد

        تستسترون هورمون مردانه و استروژن زنانه است وقتی این هورمون در بدن من زیاد باشه پسر بیشتر میشه و حتا در خون خانمی که دوماه بار داره اگر بچه پسر باشه تستسرون بیشتر هست و معلوم میکنه اینم بگم من همه راه های پسر دار شدن به روش تغذیه ارو رفتم فقط فقط استرس نداشته باشید من زمان نزدیکی استرس داشتم و اینکه بدنم امادگی نداشت و الان یه دختر دارم که همه پسرای دنیا می ارزه انقدر خوشی اورده تو زندگیمون انقدر روزی اورده که میگم کاش ۴ سال پیش میاوردمش ول کنید پسرو یه دختر اگه دارید دیگه نیارید بچه

      2. ناشناس می‌نویسد

        سلام

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام.بله این درسته مرد جنسیت رو تعیین میکنه یکی از موثرترین چیزها تو درست کردن بچه استرس داشتن مادر واسه جنسیت بچه هست و اینکه آرامش داره موقع نزدیکی یا استرس بامرد هست.اساسا تعیین جنسیت ازنظر علمی ثابت شده بامرده ولی عوامل دیگه هم بی تاثیرنیستن که یکیش همین استرس.

      1. ناشناس می‌نویسد

        با سلام من یک دختر دارم رفت برای پسردار شدن پیش ماما بهم رژیم دا ده توش نوشته گوشت قرمز مصرف نکنمم؟؟! ولی تو مطالبیتون گفتین گوشت قرمز خوبه چکار کنم؟

        1. مهسا می‌نویسد

          گوشت گوسفندی خوبه چون طبعش گرمه

    3. مهدیس می‌نویسد

      باسلام.اگه دقت متوجه میشین که تعیین جنسیت با مرده خانما فقط کروموزمxمیدن ولی اقایونه که کروموزم xیا yدارن.ما که یکی از اشناهامون ۶تا دخترداره رفت بالا سرزنش یه زن دیگه گرفت وباز خدا بش دوتا دختر داد.

    4. ناشناس می‌نویسد

      معلومه شما فردبی سوادی هستید تعیین جنسیت بامرده ولی زن هم توجنسیت تاثیرداره

  24. ناشناس می‌نویسد

    داروهای گیاهیکهکم ضررندو طبع گرم دارن برای پسر دار شدن استفاده کنید هم چنین مواد غذایی که طبع گرم دارن

  25. محمد می‌نویسد

    سلام بچه اولم دختره ۵ سال داره الان بیش از ۱سال ازاقدام برای فرزنددارشدن دوم میگذره ولی تا الان موفق نشدیم همسرم ازمایش داده مشگلی نبود حالا من چه ازمایشی انجام بدم

  26. ناشناس می‌نویسد

    سلام خسته نباشی من هیفده ساله پروید نشودم چکار کنم ممنون میشم اگر جواب بدید

    1. ناشناس می‌نویسد

      اشکالی نداره عزیزم

  27. مریم هستم می‌نویسد

    باسلام من سه دختردارم وهرسه دخترم زایمانم سزارین بوده درحال حاضردخترسومم یک سال ونیم سن داره من ۳۹ سال وخیلی پسردوست دارم ووقت زیادی برای بارداری ندارم دخترسومم ازهمسردومم هست وهمسرم خیلی پسردوست داره آیاپیشنهادی داریدکه من انجام بدم یاهمین توسیه هاکافی هست ممنونم لطفاجواب من روبدید

    1. مشاور نبض ما می‌نویسد

      سلام
      شما می توانید برای اقدام دقیق تر به متخصص زنان مراجعه کنید

      https://nabzema.com/ساختمان-پزشکان-نبض-ما/بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان

    2. Maryam می‌نویسد

      برو طب سنتی زارع شیراز عاااالیه ردخور نداره

  28. واقعیت می‌نویسد

    واسه همه شما متاسفم چون نمیدونید وقتی تخمک زن و مرد هردو قوی باشن بچه پسر میشه!درسته مرد هم کرومزوم x داره و هم y ولی اگه تخمک زن قوی باشه اون تخمک اسپرم حاوی کرومزوم y رو جذب میکنه و لقاح صورت میگیره و اگه مرد هم قوی باشه اسپرم y زود تر از x خودش رو به تخمک میرسونه پس همتون کمی مطالعه کنید و دنبال مقصر نگردید چون هردوی شما زوجین در تعیین جنسیت نقش دارید.باتشکر

    1. ناشناس می‌نویسد

      عالی

  29. آتوسا می‌نویسد

    سلام اینها همش حرفه هرچی خدا بخواد همونو میده فقط دعا کنید بچتون سالم باشه پسرباشه رحمته دختر باشه نعمته درضمن خدا هر کی رو زیاددوست داشته باشه فرزند دختر میده.

    1. ناشناس می‌نویسد

      پسرنعمته دختررحمته

  30. مامانی می‌نویسد

    سلام بعد از لقاح چه رژیم غذایی رو برای پسر دار شدن بگیریم؟؟

    1. سپیده مجدیان می‌نویسد

      عزیزم قبل از لقاح باید بگیری

  31. Sara می‌نویسد

    سلام میخواستم بدونم مرغ درتعین جنسیت موثر است

    1. سپیده مجدیان می‌نویسد

      مرغ سردیه

  32. ناشناس می‌نویسد

    سلام برای قلیای کردن بدن اژ نشاسته میشه استفاده کرد

  33. ناشناس می‌نویسد

    منم سه دختر دارم و سه ماهه باردارم برام دعا کنید تا این یکی پسربشه

    1. رها می‌نویسد

      سلام .من یه دختر دارم رفتم پیش دکتر مشاوره گرفتم الان توی سه ماه رژیم قبل بارداری هستم .چیزایی که گفتن نخورم .حبوبات اصلا ابگوشت حدالامکان با گوشت گوسفندی و پیاز فراوان همراه غذا.لبنیات ممنوع.گوجه فرنگی .خیار .بادمجان .اینا که نوشتم همه ممنوع.(ماهی.قارچ.خیارشور.سیب زمینی.سینه مرغ.مویز.خرما.پسته.بادام هندی.جوز هندی.دمنوش دارچین وعسل واسه خانم.)اینا رو بخورین.دمنوش زنجبیل تازه رنده شده با عسل واسه اقا.توی این سه ماه تخم هویج فرنگی ۱۰۰گرم رو توی سه روز اول پریودی دم کنید بخورید.

      1. ناشناس می‌نویسد

        ش۱

      2. ناشناس می‌نویسد

        گوشت میشه خورد

  34. مریم می‌نویسد

    سلام. من بچه اولم دختره میخام پسرداربشم جدول زمانی تخمک گذاری چطوره من اطلاع ندارم میشه راهنمایی کنید تشکر

  35. ناشناس می‌نویسد

    دکتر فتانه مختاری کرج هستن سرچ کنید گوگل واقعادکتر عالی هستن من دوتا خواهرام جواب گرفتن بعد چندبار البته

  36. ناشناس می‌نویسد

    اگه جنس واقعا براتون مهمه می تونید برید دکتر و جنستون را خودتون مشخص کنید فکر می کنم با IVFخیلی ها این کار را کردند و نتیجه گرفتند

  37. زهره می‌نویسد

    واقعا برای همتون متاسفم که همتون هنوز تو عصر جاهلیت هستید من خودم دوتا دختر دارم وپسر ندارم مگه پسر میخواد چه غلطی بکنه تو این زمونه نه دخترش خوبه نه پسر جمع کنید این بندو بساطو بعدشم رژیم همه چرته مگه قدیمیا یسره شیرو ماست و لبنیات میخوردن پسر نیاوردن یا مگه علمشو داشتن حتما تو روز تخمک گزاری اقدام کنند اینا همش بحث پیچیده پزشکی داره که ما سر در نمیاریم به دنبال این باشید که خدا بهتون بچه سالم بده تا خدای نکرده یه عمر وبال گردنتون نباشه

  38. امان می‌نویسد

    سلام .امان هستم خوزستان . منو خانمم الان یه دختر داریم بسیار شکر گذار خداوند هستم . چون من زیاد علاقه ای به پسر دار شدن ندارم همیشه فکر میکنم خودم برای پدرومادرم چکار کردم که پسرم می خواد برای من انجام بده دوستان بخدا دختر مهرومحبتش نسبت به پدرومادرش بیشتر است اخرشم همون دختر است که پدرومادرش را نگاه می داره مطمئن باشید پیر شدین پسر ها تنها جای که در نظرشان میاد خانه سالمندان است . اما دختر با جون دل برات پرستاری میکنه

  39. یاس می‌نویسد

    سلام من یه خانم۴۵ساله هستم خیلی دوست دارم یه پسرداشته باشم، آیا امکانش هست، وشوهرم متاسفانه اعتیاد داره،

  40. وصال می‌نویسد

    چرا یه جا گفتید کاهو و خیار بخورید یه جا گفتید نخوریم آخر چکار کنیم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید