راز های آرایش از زبان گریمور معروف براون

در اینجا به پیشنهاد های بابی براون، هنرمند، گریمور و مدیرعامل محصولات آرایشی کمپانی Bobbi Brown می پردازیم که رازهایی را با شما در میان گذاشته تا بتوانید زیبایی و جوانی ظاهرتان را حتی در سنین۴۰سالگی حفظ کنید.

به گزارش نبض ما به نقل از الو دکتر، همه ی ما با بالا رفتن سن با چالش های جدیدی در ظاهر و خصوصا صورتمان مواجه می شویم. از آن جمله می توان به نازک شدن ابروها، افتادگی پلک ها و لکه های ناشی از نور خورشید و از همه مهم تر چین و چروک ها و خطوط ریز روی نقاط خاصی از صورت اشاره کرد. در اینجا به پیشنهاد های بابی براون می پردازیم که رازهایی را در آرایش با شما در میان گذاشته تا بتوانید زیبایی و جوانی ظاهرتان را حتی در سنین ۴۰ سالگی حفظ کنید.

۱.چطور می توان در آرایش خطوط لب را پنهان کرد؟

قدم اول: هرگز مرطوب کننده را فراموش نکنید، خصوصا در آرایش اطراف لب. در واقع مرطوب کننده باعث برجسته تر شدن لب ها شده و آنها را پُر و گوشتالو نشان خواهد داد و باعث می شود هر نوع خط و خطوط ریز پوستی در اطراف لب بالایی کمتر به چشم بیاید. برای شیارهایی که روی لب هایتان افتاده، از کرمِ آمیخته با موم استفاده کنید. ترکیبات نرم کننده موجود در این محصولات به نرم شدن خط و خطوط لب ها می انجامد و سدی در آن ایجاد می کند که باعث می شود رنگِ رژ لب وارد شیارهای لبتان نشود و لب هایتان بیشتر به چشم بیاید. در نهایت، دور لب هایتان را خط لبی بکشید که رنگش با رنگ طبیعی لب هایتان سِت باشد تا لب هایتان نازک به نظر نیاید و بعد از آن از یک رژ لب کرمی مات استفاده کنید که حاوی مرطوب کننده است و باعث نرم شدن خط و خطوط باقیمانده و اضافی می شود.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید