پاییز را به خانه بیاوریم

 

کمتر شاعری را می توان یافت که جادوی پاییز او را مسحور نکرده باشد و در بین اشعارش بیتی در وصف این فصل زیبا و تب و تاب نزدیک شدن به آن نسروده باشد. رنگ های پاییزی می توانند تاثیری آرامش بخش بر روی افراد داشته باشند

به گزارش نبض ما به نقل از برترین ها، رنگ های پاییزی می توانند تاثیری آرامش بخش بر روی افراد داشته باشند و در فصلی مثل پاییز این رنگ ها ممکن است کمی دلگیر به نظر برسند ولی استفاده از رنگ هایی چون زرد و نارنجی تاثیر زیادی در تحول رنگی خانه و تغییر دکوراسیون منزل ما دارد، برای مشاهده ایده هایی جذاب درباره رنگ های پاییزی همراه ما باشید.

 

کوسن هایمان را پاییزی کنیم

یکی از راه های جالب برای پاییزی کردن خانه مان، با هزینه ای کم و مقرون به صرفه تغییر کوسن هاست! این تغییر می تواند هم برای نشیمن و هم برای اتاق خواب های خانه مناسب باشد. به این منظور می توانیم با استفاده از رنگ های پاییزی رویه های نارنجی، زرد و کرم در خانه داشته باشیم و در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنیم.
 
1001989_201

ترکیب رنگ های پاییزی

استفاده از رنگ های پاییزی، آن هم به تنهایی شاید باعث خستگی چشم شود، اضافه کردن ترکیب های رنگی ای چون آبی و سورمه ای یا رنگ های ملایم تری مثل شیری یا کرم، فضایی پاییزی و در عین حال متنوع رقم می زند.
 
1036858_515

بالکن و حیاط خلوت پاییزی

 
بیشتر افراد فکر می کنند با آمدن پاییز دیگر باید از فضای بیرونی خانه شان دل بکنند و ایوان و تراس زیبایشان را تا سال بعد به حال خود بگذارند. ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم ابدا از فضای بیرونی خانه تان در این فصل زیبا غافل نشوید و برای آمده کردن آن فضا در روزهای پاییزی از خود طبیعت کمک بگیرید. کنده های چوبی، برگ درختان، فندق و بلوط و شمع ها می توانند به شما برای تزئین فضای بیرونی تان با رنگ های پاییزی کمک کنند.
 
1001992_894

پتو ها به کار می آیند!

پتو های سبک خوش نقش و نگار از الیاف گرم، حصیر و رومیزی های رنگی از بافت هایی هستند که خیلی به پاییز می آیند. برای داشتن خانه پاییزی آن ها را فراموش نکنید!

 

برگ های پاییزی در دل خانه

برخلاف عقیده ی همیشگی افراد که حلقه های گل فقط برای درب ورودی به کار می روند، می توان حلقه های گل را در قسمت شومینه، بر روی میز و قسمت های دیگر به کار برد و یا با استفاده از شاخ و برگ خشک شده و برگ های زرد و قرمز رنگ پاییزی جلوه ای نو به خانه بخشید.

فضای باز را فراموش نکنید!

هوای پاییزی و دلپذیر مهر و آبان، می تواند انگیزه ای برای ایجاد تغییرات هیجان آور در حیاط و محوطه خانه شما باشد. می توانید با رنگ های پاییزی و روشن فضای پاسیو یا بالکن خانه ی خود را تزیین کنید به شکلی که گیاهان مطابق با سرمای این فصل و گل های همیشه بهار را در فضای بیرون قرار دهید و شاهد تاثیر بی نظیر آن در حال و هوای خانه باشید.
 

استفاده از قفسه های فصلی

تزیینات پاییزی را بر روی قفسه های دکوری یا شلف های تزیینی به نمایش درآورید، می توانید از شمع هایی با رنگ های پاییزی و گرم، گل و برگ خشک، گلدان های دکوراتیو یا ظزوف و نقاشی های پاییزی در قالب یه قفسه ی فصلی مخصوص به فصل پاییز استفاده کنید.

 
 
امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید