اگر تصمیم دارید با یک خبرنگار ازدواج کنید، بخوانید

وقتی کسی برای ازدواج به شما معرفی می شود، مطمئنا اولین چیزی که می پرسید این است که بدانید شغل او چیست. شغل هر فردی تا حدودی با خصوصیات اخلاقی اش مرتبط است و شما می توانید بدون اینکه سر زندگی بروید و فکر کنید ازدواج یک هندوانه نبریده است با اطلاعات کلی درباره شغل او، رفتارهایش را به چرتکه بیندازید.

نبض ما– در زندگی با یک روزنامه نگار و خبرنگار یادتان باشد، او اول مال اخبار است و بعدا مال شما. شاید روزی از شما جدا شود اما فکر اینکه شغلش را به خاطر شما ترک کند، فکر محالی است. اگر هم زمانی صورت بگیرد، روح و روان او با این شغل گره خورده است و شما ظاهرا گول خورده اید.

پس اگر پای سفره عقد نشسته اید تا با یک خبرنگار ازدواج کنید، علاوه بر اموال او، در هیجاناتش هم سهیم شوید. او نصف دغدغه اش پیدا کردن داستانها و حقایقی است که هیجان و رفع درد از یک نفر یا جامعه عنصر اصلی آنهاست.

همراه کنجکاوی های همسرتان باشید

کنجکاوی اولین عنصر خبرنگاری است. خبرنگار همیشه با یک علامت سوال بزرگ راه می رود. او نمی تواند نسبت به زندگی سایرین بی تفاوت باشد و منفعلانه به تماشای زندگی دیگران بنشیند.

او درباره جامعه اطرافش سوالهای زیادی دارد و به دنبال حقیقت پنهان شده، پشت هر داستان می گردد. او نمی تواند از کنار مردمانی که قصه ای دارند و غصه ای، متفاوت رد شود. اگر می خواهید زندگی خوبی رو با یک خبرنگار یا روزنامه نگار تجربه کنید، ببینید آیا به اندازه او کنجکاو هستید و می توانید همراه کنجکاوی های او شوید.

نامه های عاشقانه سهم شماست

درباره نامه های عاشقانه نگران نباشید، به محض ازدواج با یک روزنامه نگار، جعبه ای تهیه کنید و نامه های عاشقانه او را در آن جای دهید. گاهی حتی او برای بیان مشکلاتش با شما دست به قلم می شود.

او قبل از اینکه عاشق شما باشد، عاشق کتابهایش و بازی با کلمات است. کلمات برای او حکم نوشدارو را دارد، وقتی متنی را می نویسد، وقتی گزارشی را تمام می کند و همه سرنخ ها را پیدا می کند انگار کودکش متولد شده است.

نگران مهارت های ارتباطی او نباشید

مهارت های ارتباطی یک خبرنگار خوب است و برای یک روزنامه نگار حیاتی است. هر انسان برای او یک پل ارتباطی است. او با افراد مختلف نشست و برخاست می کند تا با اطلاعات جدید به حیات خود ادامه دهد. اگر با یک روزنامه نگار ازدواج کرده اید، نگران ارتباطاتش نباشید. او یک فرد برونگراست و از ارتباط با دیگران هراسی ندارد. شما تنها در صورتی با او دچار مشکل می شوید که از ارتباطات متعدد او با دیگران خسته شوید.

پشتکار خبرنگار حامی زندگی مشترک

پشتکار و اعتماد به نفس یک خبرنگار مثال زدنی نیست. یک روزنامه نگار برای اینکه باید کارش را در عرصه عمومی به نمایش بگذارد، دارای اعتماد به نفس بالایی است. او علاوه بر اعتماد به نفس، بسیار انتقاد پذیر است و با هر نقدی در لاکش فرو نمی رود. او بنابه شغلش یاد گرفته است که از سوی مدیران رسانه و مخاطبان، اظهارات سازنده را بپذیرد. مطمئنا همراهی با فردی که اعتماد به نفس بالایی دارد و در عین حال انتقاد پذیر است، در زندگی مشترک لذت بخش خواهد بود.

انعطاف پذیر ترین همسر دنیا

پشتکار و انضباط و انعطاف پذیری لازمه شغل اوست. کار رسانه ای، یک کار تیمی است. او برای اینکه بتواند کنار دوستانش بهترین خبر را ارایه دهد و حقیقتی را آشکار کند و رسانه اش را بالا ببرد، انعطاف پذیری لازم را دارد. او حتی در جایگاه مدیریتی هیچگاه یک خبر را از دست نمی دهد. محل کار او برایش مثل محل زندگی اش است و شاید لازم باشد در مواقع خاصی ساعتها از اعضای خانواده اش دور بماند تا خبری رسانه ای شود. مطمئنا سفر و گردش های دسته جمعی با چنین فردی دلچسب خواهد بود، چرا که او کار تیمی و گروهی را در محل کارش آموخته است و می تواند به شما در برگزاری یک مهمانی خوب کمک کند.

حال اگر تصمیم گرفته اید با یک خبرنگار ازدواج کنید، همین امروز به او جواب مثبت دهید. مطمئنا در چنین روزی این جواب بهترین هدیه برای اوست.

نبض ما– هانیه ورشوچی

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید