ورزش هایی تاثیرگذار برای دگرگونی بدن

بهترین خبر برای همه دوستداران شنا و برای کسانی که در حال تلاش برای تناسب بدن خود هستند این است که شنا ورزش فوق العاده تاثیرگذاری است که برای شما نتایج شگفت آور به ارمغان می آورد. شنا کمک می کند تا به صورت اساسی بدن خود را تقویت کنید و از عضلات مختلف کار بکشید.

به دنبال راه هایی موثر برای تغییر بدن خود هستید؟ چند تمرین های عالی وجود دارد که به شما برای رسیدن به تناسب اندام کمک خواهد کرد. این ورزش ها بسیار آسان هستند و برای تقویت بدن همراه با سوزاندن کالری های اضافی مفید هستند. با این حال، تنها اکتفا کردن به این ورزش ها به اندازه کافی برای تناسب اندام شما کافی نیست، شما باید به طور منظم تغذیه سالم و خواب کافی داشته باشید.

طناب زدن

یک ورزش ارزان و قابل حمل است که شما می توانید در هر نقطه آن را انجام دهید. این تمرین در هر دقیقه کالری بیشتری نسبت به هر تمرین دیگر می سوزاند. طناب زدن یک ورزش مناسب و سرگرم کننده است.

اسکات

این تمرین قدرتمند، کمک می کند تا ماهیچه سرین خود را تقویت می کند و مقدار زیادی کالری می سوزاند. شما می توانید برای افزایش سوزاندن کالری و بالا بردن ضربان قلب، اسکات پرشی را انجام دهید. و یا حرکت اسکات با دمبل برای افزایش مقاومت بیشتر انجام دهید. انجام منظم اسکات یکی از بهترین راه ها برای تناسب بدن شما است.

حرکت شنا

متاسفانه بسیاری از مردم از انجام دادن حرکت شنا اجتناب می کنند چون این تمرین کمی سخت تر از بقیه تمرین ها است، اما این تمرین می تواند موجب شگفتی برای بدن شما شود. انواع شناهای مختلف وجود دارد که مقدار زیادی کار ازعضلات مختلف در شانه ها و بازوها می کشد. سعی کنید انواع متنوع حرکات شنا را انجام دهید تا نسبت به آن بی حوصله نشوید و از ورزش دور نشوید. حرکت شنا را چند روز درهفته برای کمک به ساختن بازوها و به طور کلی تغییر بدن انجام دهید.

لانگز

برای تقویت عضلات پاها حرکت لانگز را انجام دهید. لانگز نتایج شگفت انگیز را به شما می دهد چون که بر روی هر پا به صورت جداگانه اثر می گذارد و به تناسب بدن کمک می کند. برای افزایش شدت ورزش می توانید حرکت لانگز پرشی را انجام دهید. بهتر است حرکت لانگز را را برای گرفتن بهترین نتایج به صورت ۳ ست ۱۰ تایی در هر روز انجام دهید.

شنا

بهترین خبر برای همه دوستداران شنا و برای کسانی که در حال تلاش برای تناسب بدن خود هستند این است که شنا ورزش فوق العاده تاثیرگذاری است که برای شما نتایج شگفت آور به ارمغان می آورد. شنا کمک می کند تا به صورت اساسی بدن خود را تقویت کنید و از عضلات مختلف کار بکشید.

دویدن

دویدن مزایای بسیاری دارد. دویدن به کاهش استرس، کاهش خطر ابتلا به افسردگی، سوزاندن کالری زیاد و بهبود سلامت کلی شما کمک می کند. دویدن به خصوص اگر در اوایل صبح باشد بسیار لذت بخش است، دویدن یکی از بهترین تمرینات برای هر روز است که باعث احساس موفقیت می شود.

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یک راه ساده برای کار بر روی پاها و تعریق بیشتر است. دوچرخه سواری را می توان به همراه دوستان یا به تنهایی انجام داد، دوچرخه سواری باعث می شود که اطمینان حاصل کنید که تمرین بسیار مفیدی انجام داده اید..

به یاد داشته باشید که این تمرینات بسیار مفید و کافی هستند اما مهم تر از همه انجام مداوم این تمرین ها برای گرفتن نتیجه ی بهتر است.

منبع: مجله سلامت

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید